Performancing Metrics

انتخابات سالم باعث وفاق و حضور مردم می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 306111
تاریخ انتشار: 13 دی 1394 - 06:53
فرماندار الیگودرز:
فرماندار الیگودرز گفت: از ویژگی‌های مهم انتخابات مطلوب این است که حضور مردم، وفاق و همبستگی ملی در آن تجلی یابد.

اتاق خبر: فرماندار الیگودرز گفت: از ویژگی‌های مهم انتخابات مطلوب این است که حضور مردم، وفاق و همبستگی ملی در آن تجلی یابد.

بنابراین گزارش ولی‌الله میرزایی امشب در جمع مدیران با اشاره به امانت‌داری و صداقت اعضای هیئت‌‌های اجرایی، افزود: خوشبختانه هیئت‌های اجرایی افرادی هستند، که مورد اعتماد و وثوق همه مردم و مسئولین می‌باشند و در صداقت و اعتماد به این افراد هیچ تردیدی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال اعتماد و فضای سالم در انتخابات، شور و نشاط سیاسی هم ایجاد می شود، افزود: مردم با شور و شوق در پای صندوق رأی حضور پیدا می کنند و اگر چنانچه کسی بخواهد ناآگاهانه و یا آگاهانه به این اعتماد خدشه‌ای وارد نماید قابل بخشش نیست.

میرزایی افزود: نباید هیچ لغزشی در برگزاری انتخابات صورت گیرد و باید بر طبق آنچه که قانون تعیین کرده است در بحث صلاحیت‌ها عمل کرده و تأیید و یا رد کردن هر کسی باید بر اساس قانون و حجت شرعی باشد.

فرماندار الیگودرز با تأکید بر امانتداری و بی‌طرفی در برگزاری انتخابات بیان داشت: از شرایط انتخابات مطلوب این است که حضور مردم، وفاق و همبستگی ملی در آن متجلی باشد.

وی با اشاره به وجود اختلاف نظرها اظهار داشت: اختلاف دیدگاه و سلیقه سیاسی امری مذموم نیست و اگر دارای قاعده باشد می تواند منجر به کارآمدی شده و زمینه سلامت فضای سیاسی را نیز فراهم سازد.

میرزایی اظهار داشت: افراد حاضر در شعب اخذ رأی، در خط مقدم انتخابات قرار دارند، لذا آنها باید افرادی متدین، مجرب، قابل اعتماد و مسلط به کار انتخاباتی بوده و با همه فرآیندهای انتخابات آشنا باشند و از رأی مردم حراست کنند و در این زمینه نهایت وسواس را به خرج دهند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات باید بر مبنای قانون برگزار گردد، گفت: افراد باید ضمن هم‌افزایی باعث تقویت مجموعه شده و مانند ید واحده‌ای برای تضمین سلامت انتخابات باشند، چرا که حق مردم بوده و حق تعیین سرنوشت مردم است و باید از آن حراست و مراقبت شود.

منبع: فارس 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید