Performancing Metrics

تشکیل اولین جلسه کمیسیون تجارت اتاق زنجان | اتاق خبر
کد خبر: 306346
تاریخ انتشار: 13 دی 1394 - 22:08
رئیس کمیسیون تجارت اتاق زنجان در این راستا ارزیابی چند موضوع را حائز اهمیت دانست و با طرح آنها خواستار ارائه نقطه نظرات حاضرین در جلسه گردید.

اتاق خبر:  ضرابی رئيس کمیسیون تجارت اتاق زنجان با تشکیل اولین جلسه این کمیسیون اعضاء خود را معرفی و هدف اصلی از تشکیل این کمیسیون را رفع دغدغه های بخش خصوصی در تولید و تجارت کشور و استان خواند و گفت: با ورود شرکت های خارجی به اقتصاد ایران، بخش خصوصی فعال در بخش تولید و تجارت به چالش کشیده می شود و با توجه به تجربیات تلخ گذشته جا دارد دقیق و کارشناسی شده به حل مشکلات موجود پرداخته و از شرایط فعلی به نحو مطلوب بهره مند شویم.

بنابراین گزارش رئیس کمیسیون تجارت اتاق زنجان در این راستا ارزیابی چند موضوع را حائز اهمیت دانست و با طرح آنها خواستار ارائه نقطه نظرات حاضرین در جلسه گردید.

ضرابی به تعیین بازار هدف ، چگونگی و نحوه بدست آوردن و حفظ آن اشاره نمود و گفت: این امر باید در اولویت برنامه های کمیسیون قرار گیرد و با استفاده از دانش و تجربیات فعالان حوزه تجارت و تولید به نحو شایسته به شناسایی فرصتها بپردازیم.

ایشان با عنوان نمودن بحث صادرات محصولات تولیدی و تجاری و نیز هماهنگی و نشست هیاتهای تجاری با تولیدگنندگان و تجار بیان داشت: تولیدکننده های ایرانی به جهت وجود مسائلی از جمله تحریم ها، رکود و .. مشکل فروش دارند و نمی دانند به چه سبکی به بازار ورود پیدا کنند.

وی در این زمینه افزود: با توجه به اینکه هدف از برگزاری اینگونه جلسات کمک به استان در زمینه صنعت ، کسب و کار ، تولید، بیکاری و … می باشد باید تلاش نمائیم با برنامه ریزی مدون، پیگیری و کارشناسی در رفع مشکلات تولیدکنندگان سهمی را به خود اختصاص دهیم.

در ادامه هر یک از اعضاء حاضر در جلسه به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و در یک جمع بندی بر حفظ بازارها تاکید و شناسایی پتانسیل های موجود در استان و برنامه ریزی بر این اساس را قابل پیگیری دانستند و بحث تاجر پروری و ایجاد تجارت خانه و .. را حائز اهمیت خواندند.

منبع: اتاق زنجان 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید