Performancing Metrics

ساخت و تعمیر استخرهای زنجان نیاز به ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار دارد | اتاق خبر
کد خبر: 306766
تاریخ انتشار: 16 دی 1394 - 09:15
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان:
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ساخت و تعمیر استخرهای شهرستان زنجان نیازمند ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار است.

اتاق خبر- مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ساخت و تعمیر استخرهای شهرستان زنجان نیازمند ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار است.

بنابراین گزارش ارسلان حسینی ظهرسه شنبه در جلسه  انتخابات رئیس هیئت شنا افزود: اعتلای رشته ورزشی شنا در استان نیاز به برنامه قوی دارد و باید این رشته ورزشی نسبت به گذشته بیشتر تقویت شود.

وی اظهار کرد: استان زنجان ظرفیت خوبی در رشته ورزشی شنا و واترپلو دارد و باید فضا را برای  توسعه این رشته ورزشی ایجاد و آماده کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه باید هر موضوعی را آگانه رقم بزنیم و وظیفه سنگین است و باید نسبت به حفظ و نگهداری فضاهایی که وجود دارد همه تلاش کنند.

حسینی تاکید کرد: استان زنجان ۱۵ استخر دارد و استقبال از این فضاهای ورزشی نیاز به مدیریت روسای هیئت ورزشی دارد.

وی افزود: ساخت و تعمیر استخرهای شهرستان زنجان نیازمند ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: باید روسای هئیت های ورزشی رشته شنا در شهرستان ها با برنامه ریزی و مدیریت کار شناسی شده نسبت به توسعه این رشته تلاش کنند.

حسینی افزود: بسیاری از سالن های ورزشی استان خالی است و باید سازمان آموزش و پرورش را حمایت کنیم تا از این سالنها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: برای اعتلای این رشته ورزشی در استان از ظرفیتها استفاده کنیم.

رئیس هیئت شنا و واترپلو استان زنجان نیز گفت: استان زنجان در رشته ورزشی شنا وواترپلو در شمالغرب کشور معروف است و برای اعتلای بیشتر این رشته برنامه ریزی لازم در دستور کار قرار گیرد.

 مصطفی بسطامیان افزود: باید با دانش و آگاهی روز وارد کار شد و در بحث تربیت ورزشکاران مدیریت لازم انجام شود.

رئیس هیئت ورزش شنا وواترپلو استان زنجان گفت: باید تعامل با فدراسیون تقویت شود و برای تربیت نیروهای قهرمان نسبت به برگزاری  دوره های آموزشی برنامه ریزی های لازم در دستور کار قرار گیرد.

وی به برنامه های آینده این رشته ورزشی در استان اشاره کردو افزود: برگزاری مسابقان بین المللی در استان از برنامه هایی مهم است.

رئیس هیئت شنا و واترپلو استان زنجان تصریح کرد: بانوان ورزشکار زنجانی در رشته شنا و واترپلو موفقیت های خوبی را تاکنون کسب کرده اند که باید این موفقیت ها در سالهای آینده بیشتر شود و در این راستا برگزاری دوره های آموزشی برای بانوان هم در دستور کار است.

بسطامیان افزود: باید در شهرستانها هم این رشته ورزشی ارتقاء پیدا کند و برنامه های متنوعی برگزارشود.

مصطفی بسطامیان با ۱۷ رای به مدت ۴ سال رئیس هیئت شنا وواترپلوی استان زنجان منصوب شد.

منبع: مهر 

 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید