Performancing Metrics

سامسونگ کروم بوک 3 با نمایشگر ۱۱.۶ اینچی را در CES 2016 معرفی کرد | اتاق خبر
کد خبر: 306870
تاریخ انتشار: 16 دی 1394 - 12:14
سامسونگ در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود که ساعاتی پیش در CES 2016 برگزار شد، یک کروم‌بوک ۱۱.۶ اینچی معرفی کرد.

اتاق خبر - یکی از شگفتی‌های سامسونگ در جریان کنفرانس خبری خود در CES 2016، معرفی یک کروم بوک ۱۱.۶ اینچی بود. کروم بوک ۳ را باید محصول جدید این کمپانی کره‌ای بدانیم که می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای خرید توسط دوستداران کروم بوک‌ها باشد.

از جمله‌ی مشخصات فنی این کروم بوک باید به نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن ۱٫۳۶۶ در ۷۶۸، پردازنده‌ی دو هسته‌‌ای سلرون اینتل N3050، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد. البته باید به این نکته اشاره کرد که این لپ‌تاپ به اندازه‌ی سایر محصولات سامسونگ زیبا و چشم نواز نیست، چراکه ضخامت این محصول ۱.۷ سانتی‌متر است و از این‌رو نمی‌توان آن را از نظر ضخامت با سایر محصولات این کمپانی در حوزه‌ی لپ‌تاپ‌ها مقایسه کرد. سامسونگ به این موضوع اشاره کرده که کروم بوک ۳ دارای بدنه‌‌ای از جنس آلومینیوم تقویت شده است که ظاهر آن به شکل استادانه‌ای بهبود یافته تا امکان سر خوردن از دست را نداشته باشد.

با وجود اینکه سامسونگ از عرضه‌ی این محصول در ابتدای سال جاری میلادی خبر داده، اما اطلاعاتی در مورد اینکه این محصول با چه قیمتی روانه‌ی بازار خواهد شد، ارائه نشده است. یکی از نکات جالب توجه در مورد این کروم بوک، نپرداختن به آن در جریان کنفرانس مطبوعاتی بود که می‌توان توجیه آن را سایر محصولات رده بالایی خواند که سامسونگ در کنفرانس‌های خود معرفی می‌کند و از این‌رو کروم بوک را نمی‌توان دارای جایگاهی خواند که بتواند در کنفرانس این کمپانی بصورت کاملی به آن پرداخته شود.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید