Performancing Metrics

نسل چهارم اسمارت واچ های سونی در راه است | اتاق خبر
کد خبر: 306941
تاریخ انتشار: 16 دی 1394 - 16:11
سونی نیز همانند سایر تولید کنندگان ساعت های هوشمند اندرویدی امسال تصمیم دارد نسل جدید ساعت های هوشمندش را به CES 2016 بیاورد.

اتاق خبر - با وجود این که فقط 2 روز تا برگزاری نمایشگاه CES در لاس وگاس باقی مانده است اکنون شایعاتی مبنی بر حضور سونی در این نمایشگاه جهت معرفی نسل چهارم ساعت های هوشمند به گوش میرسد البته لازم به ذکر است تا کنون هیچ اطلاعاتی مبنی بر این که سونی تصمیم دارد چه محصولاتی را در این نمایشگاه رونمایی کند منتشر نشده است اما شواهد نشان میدهد نسل جدید ساعت های هوشمند سونی در این نمایشگاه معرفی خواهد شد. شرکت سونی نسل دوم ساعت هوشمندش را در سال 2013 معرفی کرد و پس از آن در سپتامبر سال 2014 از نسل سوم آن پرده برداشت. حال به نظر میرسد که نمایشگاه CES 2016 فرصت مناسبی برای معرفی نسل چهارم ساعت هوشمند سونی باشد.

با وجود این که هنوز اطلاعاتی از نسل چهارم این ساعت هوشمند در دسترس نیست اما با توجه به نسخه های پیشین حدس هایی میتوان زد به عنوان مثال این نسل نیز همانند نسل سوم آن قطعا قابلیت ضد آب را دارا میباشد .با این حال باز هم هیچ چیز مشخص نیست و همه این شایعات میتواند در 2 روز آینده مشخص گردد.

منبع: بروزرسانی

نظرات
ADS
ADS
پربازدید