Performancing Metrics

اجازه نمی دهیم با ایران جنگی رخ دهد! | اتاق خبر
کد خبر: 307223
تاریخ انتشار: 18 دی 1394 - 03:38
«محمد بن سلمان» پسر شاه سعودی و جانشین ولی‌عهد این کشور در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اجازه نمی‌دهد میان ایران و عربستان جنگی رخ بدهد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، «محمد بن سلمان»  در گفت و گو با «اکونومیست» گفت: جنگ با ایران آغاز فاجعه‌ای بزرگ در منطقه است که عربستان هرگز اجازه نمی‌دهد چنین چیزی رخ بدهد.

وی همچنین درباره اعدام‌های اخیر این کشور که به اعتقاد بیشتر تحلیلگران در برهه زمانی حساسی انجام شده نیز اظهار نظر کرد.  

«بن‌سلمان»، در پاسخ به سوال خبرنگار این نشریه، درباره دلیل اینکه چرا ریاض، سال‌ها پس از حملات تروریستی در خاک این کشور، اکنون این حکم‌ها را اجرا کرده است، از روندهای رسیدگی به پرونده‌های مورد نظر، دفاع کرد.

وی با این ادعا که تمامی افراد اعدام‌شده در دادگاه‌های قانونی محکوم شده‌ و از سه لایه رسیدگی‌های قضایی عبور کرده‌اند، گفت:  «دادگاه، در هیچ مرحله‌ای تمایزی بین اینکه فرد مورد نظر شیعه یا سنی بود قائل نشد. آنها جرایم را بررسی می‌کنند، بعد دادرسی، بعد دادگاه، بعد احراز جرم و بعد اجرای حکم.»

«بن‌سلمان» در واکنش به سوال خبرنگار «اکونومیست» درباره اعتراضات در ایران پس از اجرای حکم شیخ نمر، گفت: «ما اینها و اینکه در ایران علیه عربستان تظاهرات برگزار شود را پدیده‌ای عجیب می‌دانیم.»

«بن‌‌سلمان» با بیان اینکه شیخ نمر شهروند عربستان بوده و در این کشور مرتکب جرم شده، ایران را به تلاش برای گسترش نفوذ در خاورمیانه متهم کرد.  

نظرات
سعید
| |
2016-01-08 08:04:11
ایران اگه شاخ عرستان رادریمن نشکند با ائتلافی که درست کرده به ایران حمله خواهد کردوامارات هم جزائرسه گانه ایران را می خواهد.غربیها هم اسلحه میفروشند.الانم دارند باقیمت پایین نفت می خرند تادرجنگ اینده اگه تنگه هرمز بسته شد نفت داشته باشند.نمونه اش حمله جنگنده های سعودی به سفارت ایران درصنعاست.جنگ خیلی وقت شروع شده خداکنه ماخواب نباشیم
ADS
ADS
پربازدید