Performancing Metrics

همکاری بانک صادرات با دانشگاه جامع علمی کاربردی | اتاق خبر
کد خبر: 307248
تاریخ انتشار: 18 دی 1394 - 07:06
​بانک صادرات ایران در جهت تعامل و همکاری بیشتر با دانشگاه‌ها و مراکز علمی با دانشگاه جامع علمی کاربردی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

اتاق خبر- ​بانک صادرات ایران در جهت تعامل و همکاری بیشتر با دانشگاه‌ها و مراکز علمی با دانشگاه جامع علمی کاربردی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

بنابراین گزارش طی مراسمی که با حضور اسماعیل لله‌گانی، مدیرعامل بانک صادرات ایرانو محمد اخباری رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری بین بانک و دانشگاه یاد شده به امضا رسید.

لل‍ه‌گانی گفت: بانک صادرات ایران با داشتن شبکه گسترده در سطح کشورخدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و با چابکی در این عرصه گام برمی‌دارد. به‌ علاوه خدمات نوین بانکی و بانکداری الکترونیکی این بانک از پیشرفته‌ترین و مطمئن‌ترین خدمات در سراسر کشوراست.

وی با اشاره به ویژگی‌های بارز بانک صادرات ایران از جمله بیشترین تعداد مشتریان، حجم زیاد تراکنش‌های بانکی و فعال‌ترین درگاه اینترنتی، خاطر نشان کرد: آمادگی داریم در زمینه‌های مختلف با دانشگاه علمی کاربردی همکاری داشته باشیم و خدمات مورد نیاز و مناسب را به کارکنان و دانشجویان آن ارائه دهیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران درباره انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: انعقاد تفاهم‌نامه بین این بانک و دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌تواند زمینه‌ساز فعالیت‌های جدیدی در عرصه بانکداری باشد، زیرا می‌توانیم از ظرفیت‌های دانشگاهی برای ایجاد بسترهای جدید خدمات به مشتریان استفاده کنیم و این خدمات را گسترش دهیم.

وی درخصوص اهمیت آموزش بانکداری در جامعه افزود: آموزش اصول حرفه‌ای بانکداری و بانکداری نوین یک ضرورت انکارناپذیر است که بانک صادرات ایران آماده همکاری و تعامل با دانشگاه‌هاست که تفاهم‌نامه اخیر نیز در جهت تقویت همکاری‌ها و استفاده از ظرفیت‌های متقابل به امضا رسیده است.

منبع: ایسنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید