Performancing Metrics

یادواره شهدای اصناف و بازاریان لرستان | اتاق خبر
کد خبر: 307293
تاریخ انتشار: 18 دی 1394 - 14:55
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: اصناف و بازاریان یک ظرفیت خوب فرهنگی و تبلیغاتی هستند که آحاد مختلف مردم و دستگاه‌های اجرایی از وجود آنها استفاده می‌کنند.

اتاق خبر- مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: اصناف و بازاریان یک ظرفیت خوب فرهنگی و تبلیغاتی هستند که آحاد مختلف مردم و دستگاه‌های اجرایی از وجود آنها استفاده می‌کنند.

بنابراین گزارش حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین در مراسم یادواره شهدای اصناف و بازاریان خرم‎آباد، افزود: اصناف و بازاریان خرم‌آباد یک ظرفیت خوب فرهنگی و تبلیغاتی در سطح استان هستند که آحاد مختلف مردم و دستگاه‌های اجرایی از وجود آنها استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ایام محرم جایگاه ولایت اصناف و بازاریان خرم‌آباد، انعکاس کشوری دارد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی و نقش محوری مردم مهمترین عوامل اصلی شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران بود.

حجت‌الاسلام مهدوی‌امین با اشاره به اینکه امروز اگر یک روحانی مجاهد به‌نام نمر باقرالنمر به شهادت رسیده است، تمام دنیا از انعکاس این خبر ناراحت هستند، اظهار کرد: امروز باید بیش از هر زمانی فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نقل کنیم تا زمانی‌که نام شهدا باشد، ایثار و فداکاری خواهد بود کما اینکه تمام دین ما همین خود را جلو انداختن و از جان خود در راه خدا گذشتن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: ما امروز در کشورمان صحنه‌های مختلفی داریم که نیازمند ایثار هستند و عده‌ای هم باید خودشان را فدا کنند لذا ما امروز در تمامی عرصه‌ها نیاز به ایثار و بصیرت داریم.

وی با بیان اینکه ما باید برای انتخابات آینده و ارزش‌های نظام اسلامی ارزش قائل شویم، گفت: زمانی می‌توان از خون شهدا دفاع و پاسداری کرد که ارزش‌های آنها را پاس بداریم و باید بدانیم که اولین ارزش برای شهدای نا دفاع و تبعیت از ولایت فقیه است.

منبع: ایسنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید