Performancing Metrics

سپاهان از نظر امکانات بهترین تیم ایران است | اتاق خبر
کد خبر: 307397
تاریخ انتشار: 19 دی 1394 - 00:34
علیمحمدی:
هافبک صبای قم می‌گوید تیم سابقش از نظر امکانات بهترین تیم ایران است.

اتاق خبر- هافبک صبای قم می‌گوید تیم سابقش از نظر امکانات بهترین تیم ایران است.

بنابراین گزارش جلال‌الدین علیمحمدی  درباره عملکرد خودش در صبای قم اظهار کرد: خدا را شکر که توانستم برای تیمم خوب کار کنم و مثمر ثمر باشم. اثرگذاری من در تیم نشان می‌دهد که بقیه بچه‌ها و کادر فنی به من کمک کردند. نتایج خوبی که توانسته‌ام بگیرم، تنها حاصل کار خودم نیست بلکه بازیکنان دیگر و کادر فنی در این موفقیت سهیم هستند. این کار تیمی بود که من توانستم گل‌هایی بزنم و پاس گل بدهم.

او با اشاره به تعطیلات نیم فصل، تصریح کرد: هدف من این است که در تعطیلات نیم فصل بدنسازی مناسبی انجام دهم تا بتوانم در نیم فصل دوم شرایط بهتری نسبت به نیم فصل اول داشته باشم.

این بازیکن صبای قم اضافه کرد: ما هجدهم (امروز) این ماه به اردوی کیش خواهیم رفت و در آنجا تمرین‌های خاصی خواهیم داشت. احتمالا کادر فنی برای آن اردو تدابیر خاصی اندیشیده‌اند.

علیمحمدی درباره شرایط تیم صبا بعد از حضور دایی و همکارانش در تیم نیز گفت: صددرصد حضور کادر فنی جدید در تیم صبای قم در موفقیت‌ها تاثیرگذار بود، مخصوصا اینکه همه فوتبال ایران را با علی دایی می‌شناسند. کادر فنی، هم از نظر روحی و هم از لحظ فنی در تیم تاثیر داشته است. سال‌های قبل باشگاه مشکلات مالی و مدیریتی داشت در نتیجه شرایط برای بازیکن مهیا نبود که بتواند با خیال راحت کار کند اما در حال حاضر باشگاه صبا مشکلات مالی ندارد و بازیکنان می‌توانند بدون مشکل بازی کنند.

او با اشاره به اینکه از 18 سالگی در تیم سپاهان بازی کرده و بعد از آن برای فجر سپاسی و صبای قم توپ زده هم اظهار کرد: ‌باشگاه سپاهان از نظر زیرساختی بسیار قوی بود. این باشگاه چند سال است که فعالیت می‌کند و چند سال در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت. به نظر من باشگاه سپاهان از نظر امکانات در حال حاضر بهترین باشگاه ایران است. فکر می‌کنم اگر باشگاه صبا هم بخواهد مثل سپاهان باشد باید تلاش کند تا زیرساخت‌ها را درست کند.

این بازیکن صبا ادامه داد: در حال حاضر باشگاه سپاهان همه چیز دارد و لازم نیست هر بار در یک محل تمرین کند ولی باشگاه‌های دیگر این قبیل مشکلات را دارند.

او افزود: در صبای قم یک تیم هستیم و همه هدفمان این است که تیمی کار کنیم. چه موفقیت‌ها، چه شکست‌های ما تیمی است. اصلا این طور نیست که بگویم یک شخص در تیم تاثیرگذار بوده و یک شخص تاثیرگذار نبوده است. صددرصد کمک بقیه باعث شده که من بتوانم در نیم فصل اول برای صبا 6 گل به ثمر برسانم. همه ما بازیکنان می‌توانستیم خیلی بهتر عمل کنیم ولی با توجه به عقب افتادگی که در اول فصل داشتیم فکر می‌کنم در کل، همه بازیکنان صبا خوب عمل کردند.

علیمحمدی درباره بازی صبا با نفت اظهار کرد: اگر در بازی با نفت می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم به سوم جدول می‌آمدیم و آن زمان شرایطمان خیلی فرق می‌کرد ولی فکر می‌کنم الان هم دیر نشده است. در تعطیلات نیم فصل باید حتما خوب آماده شویم تا بتوانیم در نیم فصل دوم امتیازهای بیشتری بگیریم و به بالای جدول برویم.

 منبع: ایسنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید