Performancing Metrics

۳ کیلوگرم تریاک از معده ۲ زن مسافر در شاهرود کشف شد | اتاق خبر
کد خبر: 308100
تاریخ انتشار: 21 دی 1394 - 05:57
فرمانده انتظامی شاهرود:
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف سه کیلوگرم تریاک از معده دو زن مسافر در شاهرود خبر داد و گفت: پرونده رسیدگی به اتهام این قاچاقچیان نیز به دستگاه قضایی ارجاع ‌شده است.

اتاق خبر- فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف سه کیلوگرم تریاک از معده دو زن مسافر در شاهرود خبر داد و گفت: پرونده رسیدگی به اتهام این قاچاقچیان نیز به دستگاه قضایی ارجاع ‌شده است.

بنابراین گزارش سرهنگ غلام‌رضا کاظم‌زاده اظهار داشت: قاچاقچیان مواد مخدر که مسافر یک اتوبوس و در محور تهران- مشهد درحرکت بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.

وی گفت: این مسافران حین بازرسی مأموران از اتوبوس مورد ظن نیروهای پلیس قرار گرفتند که با بازرسی بیشتر مأموران مشخص شد، این مسافران حامل بار تریاک هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: در این بازرسی، از معده دو زن که مسافر این اتوبوس بودند، دو کیلو و ۹۲۰ گرم تریاک کشف شد.

کاظم‌زاده افزود: یکی از این زنان که ۵۴ ساله بود مشکوک بوده و اظهار متناقضی را بیان می‌کرد و این امر سبب شد نیروهای پلیس مشکوک شده و به بازرسی خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه این قاچاقچیان چهار نفر بودند، خاطرنشان کرد: یک زن و دو مرد دیگر نیز همراه و هم‌سفر این زن بوده و از کیف‌دستی زن دیگر نیز بالغ‌بر یک کیلو و ۱۹۰ گرم مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف ۴۴۰ گرم تریاک از وسایل یکی دیگر از متهمان خبر داد و با بیان اینکه دو متهم زن برای بررسی بیشتر به بیمارستانی در شاهرود منتقل شدند، تصریح کرد: از معده یکی از این متهمان، یک کیلو و ۲۵۰ گرم و از معده دیگری نیز بالغ‌بر ۴۰ گرم تریاک کشف شد.

وی از دستگیری و انتقال این متهمان به پاسگاه پلیس خبر داد و گفت: پرونده رسیدگی به اتهام این قاچاقچیان نیز به دستگاه قضایی ارجاع ‌شده است.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید