Performancing Metrics

اعلام زمان دقيق توزیع «مزارشریف»در شبکه نمایش خانگی | اتاق خبر
کد خبر: 308286
تاریخ انتشار: 23 دی 1394 - 10:59
سعید خندق آبادی مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری سوره از توزیع نسخه ویدئویی «مزارشریف» از فردا در شبکه نمایش خانگی سوره خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، سعید خندق آبادی مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری سوره؛ درباره توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم «مزارشریف» در سطح کشور گفت: «مزارشریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده از صبح دوشنبه (۲۱دی‌ماه) توسط موسسه هنرهای تصویری سوره در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.
وی افزود: فاجعه‌ی مزارشریف اما برخلاف آنچه که باید اتفاق می‌افتاد، به دلایل مختلف ۱۷ سال در بایکوت کامل به سر برد، تا اینکه در جشنواره فجر گذشته بالاخره برای اولین‌بار از فیلمی رونمایی شد که به این موضوع مهم پرداخته بود و کشتار دیپلمات‌ها را بار دیگر در جامعه مطرح کند.
خندق آبادی تاکید کرد: نمایش این فیلم برای اولین‌بار بازتابی از مظلومیت دیپلمات‌های جمهوری اسلامی، بر پرده سینما بود و حالا قرار است پس از گذشت چند ماه از اکران سینمایی، فیلم سینمایی «مزارشریف» به کارگردانی عبدالحسین برزیده که از تولیدات حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است، از روز دوشنبه بیست و یکم دی ماه، نسخه شبکه نمایش خانگی آن به همراه پشت‌صحنه جذاب فیلم در این شبکه توزیع شود.
حسین یاری ،مهتاب کرامتی، مسعود رایگان، علی عطایی، مسعود سخایی، عمار تفتی، رضا عزیزی، مهدی آگاهی، ابراهیم برزیده، پدرام یوسفی، امیرحسین فتحی، حسین باشه آهنگر و عباس حبیبی از جمله بازیگران این فیلم هستند که منوچهر شاهسواری تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است.

منبع:فارس

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید