Performancing Metrics

شرایط برای برقراری ارتباط با بانک‌های خارجی فراهم است | اتاق خبر
کد خبر: 308600
تاریخ انتشار: 22 دی 1394 - 17:22
لزومی ندارد مقررات ما تغییری داشته باشد بلکه ما باید خودمان را به استانداردهای بین المللی نزدیک کرده و خود را هماهنگ کنیم.

اتاق خبر: حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصاد نوین  در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط برای برقراری ارتباط با بانک‌های خارجی در حال حاضر فراهم شده یا خیر؟ اظهار داشت: بله شرایط کاملا فراهم است .

بنا بر این گزارش به نقل از ایلنا؛ وی همچنین در خصوص اینکه آیا نیاز به تغییر مقررات پس از اجرای برجام وجود دارد؟ ، افزود: خیر، لزومی ندارد مقررات، تغییری داشته باشد بلکه ما باید خودمان را به استانداردهای بین المللی نزدیک کرده و خود را هماهنگ کنیم.

معتمدی خاطر نشان کرد: ارتباطات بین‌المللی درحال حاضر هم وجود دارد اما پس از برجام به جای 5 بانک با 500 بانک ارتباط خواهیم داشت.

وی همچنین در مورد برنامه بانک اقتصاد نوین تا پایان سال افزود: یک برنامه مفصل استراتژیک و نیز یک برنامه عملیاتی داریم که توسعه خدمات ، کیفیت و کمیت خدمات و نیز توسعه شبکه مشتری از جمله برنامه های ما است.

معتمدی در خاتمه گفت: بانک اقتصاد نوین جزء بهترین شبکه های بانکی الکترونیک در کشور است و با شرایط موجود رتبه بالای 90  را دارا هستیم.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید