Performancing Metrics

ایران می تواند رهبری خاورمیانه را در دست بگیرد | اتاق خبر
کد خبر: 310056
تاریخ انتشار: 28 دی 1394 - 16:33
مدیرکل موسسه IRH آفریقا ،خاورمیانه و مغولستان:
مدیرکل موسسه IRH آفریقا ، خاورمیانه و مغولستان (موسسه شاد زیستی ) گفت: ایران کشوری متمدن و دارای تاریخ عظیم است که در آینده می تواند رهبری خاورمیانه را برعهده بگیرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از روابط عمومی انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان، دکتر کن موروکا در همایش انجمن ملی خیریه سازمان های مردم نهاد آموزش و اشتغال توانیابان(سماوات) در بندرعباس افزود: در دنیا علیه ایران تبلیغات زیادی صورت می گیرد که قصد دارند چهره آن را مخدوش کنند و قبل از اینکه به این کشور بیایم یکی از دوستانم تاکید می کرد که ایران کشور خطرناکی است اما امروز شاهد هستم که ایران کشوری متمدن با مردمانی فرهیخته و تحصیل کرده و بسیار کشور زیبا و آرامی است.
وی بیان داشت: برای رونمایی از کتاب های 'پروفسور ریو' و 'هو اوکاوا' که ساعد مطهری عضو هیئت مدیره موسسه رعد الغدیر و شبکه سماوات به فارسی ترجمه کرده اند ، به ایران آمده ام.
مدیرکل موسسه IRH آفریقا ،خاورمیانه ومغولستان (موسسه پژوهش علم شاد زیستی) گفت: زندگی دفترچه تمرینی از مشکلات است که باید آنها را حل کنیم و اینکه انسان هایی با معلولیت به دنیا می آیند به این دلیل است که خداوند می خواهد به ما بفهماند که این جسم سالم چه سعادت و موهبتی است که خداوند به ما ارزانی داده است.
همایش انجمن ملی خیریه سازمان های مردم نهاد آموزش و اشتغال توانیابان (سماوات) با مشارکت و حضور 25 موسسه نیکوکاری و انجمن های خیریه با همکاری و پشتیبانی انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان با هدف آموزش و اشتغال پایدار توان پایان و ارائه چشم انداز سماوات (خیریه های عضو در سراسر کشور) و معرفی دستاوردهای موسسه های شرکت کننده و توان یابان در شهر بندرعباس برگزار شد.
امضای تفاهم نامه سه جانبه میان منطقه آزاد قشم ، انجمن سماوات و انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان در راستای راه اندازی مرکز دائمی عرضه محصولات صنایع دستی و هنری مددجویان سماوات با هدف حمایت از تولید و عرضه محصولات با کیفیت و دارای شناسنامه صنایع دستی هنری مددجویان سماوات از مصوبه های این همایش در 14 بند است.
دکتر کن موروکا از موسسه خیریه نلسون ماندلای ژاپن و موسسه نشرآن موسسه پژوهش در زمینه شادمانی انسانها(IRH) به جهت معرفی و رونمایی از دو کتاب ترجمه شده ناشر به فارسی به بندرعباس سفر کرده است.

 

منبع:ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید