Performancing Metrics

بازیگران جدید به قهوه‌خانه «زعفرانی» رسیدند | اتاق خبر
کد خبر: 310671
تاریخ انتشار: 2 اسفند 1394 - 09:27
دو بازیگر به لوکیشن‌های جدید مجموعه نوروزی «زعفرانی» اضافه شدند.

به گزارش اتاق خبر، ایرج محمدی، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» در خصوص روند این مجموعه نوروزی گفت: دو بازیگر جدید، نوید خداشناس و سید مهرداد ضیایی با حضورشان در لوکیشن‌های جدید خارجی به مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» اضافه شده‌اند.

 
وی در ادامه بیان کرد: بعد از تصویربرداری در خانه‌ ناصر زعفرانی این روزها تا هفته‌ آینده در لوکیشن‌های خارجی، خیابان، بیمارستان، آزمایشگاه و یک فضای داخلی منزل سامان (نوید خداشناس) مشغول فیلمبرداری هستیم.
 
محمدی افزود: پس از یک هفته تصویربرداری وارد قهوه‌خانه ناصر زعفرانی می‌شویم.
 
تهیه‌‌کننده سریال «دردسرهای عظیم» در پایان به نقش‌آفرینی متفاوت سید مهرداد ضیایی اشاره کرد و گفت: سید مهرداد ضیایی را با نقشی متفاوت به عنوان حاج‌آقا می‌بینیم و نوید خداشناس (سامان) که یکی از همکاران مهران احمدی (همایون) است، نقش‌آفرینی می‌کند.
 
مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» از جمله سریال‌های نوروز 95 است که به کارگردانی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی با نگارش سعید جلالی و حامد محمدی در حال تولید است.
 
گفتنی است؛ این مجموعه نوروزی با ایفای نقش بازیگرانی چون مهدی هاشمی، ستاره اسکندری، نوید خداشناس، سید مهرداد ضیایی، مهران احمدی، نرگس محمدی و ... به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید