Performancing Metrics

شبکه اینترنت پرسرعت در کشور توسعه پیدا می کند | اتاق خبر
کد خبر: 311430
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1394 - 21:57
معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از توسعه اینترنت پرسرعت در کشور خبرداد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، مرتضی براری ظهر شنبه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شبکه اینترنت پرسرعت در کشور توسعه پیدا می کند، اظهار داشت: روستاهای کشور از اینترنت پرسرعت برخوردار می شوند.

وی با بیان اینکه توسعه شبکه اینترنت با برخورداری روستاهای کشور از اینترنت پرسرعت انجام می شود، عنوان کرد: به دنبال این هستیم که همه روستاهای کشور از اینترنت پرسرعت برخوردار شوند.

معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: توسعه شبکه اینترنت موجب ایجاد شغل و کسب و کارهای الکترونیکی می شود که زمینه اشتغال بسیاری را در کشور فراهم می کند.

به دنبال توسعه کسب و کارهای الکترونیکی هستیم

وی با بیان اینکه به دنبال توسعه کسب و کارهای الکترونیکی هستیم، ادامه داد: با توسعه شبکه اینترنتی این مهم محقق می شود.

مرتضی براری اظهار داشت: سال گذشته هشت هزار روستا به شبکه پر سرعت اینترنت متصل شده اند و هم اکنون به دنبال توسعه شبکه اینترنت در روستاهای بالای ۲۰ خانوار هستیم.

معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: دولت یازدهم توجه بسیار زیادی به توسعه شبکه الکترونیکی در کشور دارد و این مهم را مورد توجه قرار داده است.

مرتضی براری بیان کرد: هم اکنون کارشناسان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال برنامه ریزی برای برخورداری روستاها از اینترنت پر سرعت هستند وزیرساخت ها در حال انجام است.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید