Performancing Metrics

چرا طراحی سایت و داشتن صفحات مجازی مهم است؟ | اتاق خبر
کد خبر: 440397
تاریخ انتشار: 10 فروردین 1399 - 15:08
شکل کسب و کارهای امروزه نسبت به حتی چند سال گذشته تغییر محسوسی پیدا کرده است. این روزها کسب و کارهای قدیمی و سنتی با ادامه خدمات قبلی، شیوه ارائه و تبلیغات خود را به شکل تغییر داده اند تا بتوانند بیش از پیش درآمدزایی کرده و کسب و کار خود را ارتقا دهند.

به گزارش اتاق خبر، اگر شما نیز هنوز به کسب و کار قدیمی خود چسبیده اید! خواندن این مقاله شما را با اهمیت طراحی سایت آشنا می کند.

 

اهمیت طراحی سایت

تغییر همیشه ترسناک است و می تواند شما را به چالش بکشد. شاید شما نیز از تغییر شیوه کاری خود و ارائه خدمات آن واهمه داشته باشید، اما مطمئن باشید این تغییر و همگام شدن با سبک زندگی جدید، می تواند تغییرات مثبت زیادی در کسب و کار شما ایجاد کند. در این بخش شما را با گوشه ای از مزایای طراحی سایت آشنا می کنیم.

هزینه های راه اندازی کسب و کارتان را کاهش دهید

ایجاد کسب و کارهای جدید همواره با هزینه های زیادی همراه است که ممکن است شما توانایی پرداخت آن را نداشته باشید. در صورتی که طراحی سایت می تواند هزینه های شروع به کار شما را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. یک شرکت طراحی سایت حرفه ای و داشتن یک وب سایت می تواند هزینه های تبلیغات و هزینه های استخدام پرسنل را کاهش دهد.بنابراین اگر در بودجه اولیه کسب و کار خود محدودیت مالی دارید، استفاده از وب سایت می تواند به شما کمک شایانی کند.

با مشتریان خود به راحتی ارتباط برقرار خواهید کرد

خدمات پس از فروش و پشتیبانی از خدمات این روزها بیش از هر زمان دیگری می تواند به تعامل بهتر با مشتری کمک کرده و باعث بهبود کیفیت و رونق کسب و کار شما شود. با طراحی سایت می توانید یک بستر مناسب برای ارتباط و تعامل با مشتریان خود داشته باشید. این بخش می تواند هم شامل ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی از خدمات بوده و هم می تواند قبل از خرید و انتخاب خدمات توضیحات لازم را به مشتریانتان بدهد.

اعتبار برند و موسسه خود را افزایش می دهید

تصور کنید که شما برای دریافت خدمات یا خرید یک محصول تنها یک شماره تلفن در دسترس دارید، چقدر به خرید از آن و پرداخت پول اطمینان پیدا خواهید کرد؟! شاید جواب بیش از 90 درصد شما منفی باشد. طراحی سایت و داشتن صفحات مجازی به برند و شرکت شما کمک می کند که اعتبار خود را بالا ببرید. شما می توانید جوایز و گواهی نامه های خود را در سایت خود قرار داده تا مشتریان و افراد با کیفیت کار شما آشنا شوند.

زمان را مدیریت خواهید کرد

مدیریت زمان یکی از مهم ترین مواردی است که در هر کسب و کاری باید به آن توجه ویژه شود. همه ما می دانیم که زمان طلا است و در کنار صرفه جویی در هزینه های خود، باید در زمان نیز صرفه جویی کنید. اگر شما یک فروشگاه حضوری داشته باشید، در یک زمان مشخص مثلا 5 دقیقه تنها می توانید محصولات خود را به تعداد محدودی از افراد مثلا 5 نفر بفروشید. با طراحی سایت شما از شر هرگونه محدودیتی رها خواهید شد! شما می توانید حتی در یک دقیقه بتوانید به بیش از چند ده نفر محصولات خود را به فروش رسانده و درآمد خود را چند برابر کنید.

نمونه کار ارائه خواهید داد

در صورتی که شما یک شرکت ارائه خدمات مختلف داشته باشید، می توانید تعدادی از نمونه کارهای خود را در سایت قرار داده تا مشتریان و افراد با کیفیت کار شما آشنا شوند. به این نکته توجه داشته باشید که افراد برای دریافت خدمات هزینه پرداخت خواهند کرد، از این رو به دنبال دریافت بهترین ها هستند. شما می توانید نمونه کارهای خود را در سایت قرار داده تا مشتریان با خیال آسوده به شما سفارش کار دهند. همچنین بعد از طراحی سایت می توانید نظرات مشتریان قبلی خود را در سایت قرار داده تا دیگران از میزان رضایت مشتریان شما مطلع شوند.

حتی در زمانی که خواب هستید، کسب درآمد کنید!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید با طراحی سایت هم می توانید در زمان خواب خود نیز درآمدزایی کنید! داشتن شرکت ها و فروشگاه های حضوری ساعات کاری شما را محدود می کند و شما تنها می توانید در ساعات خاصی از روز مشتری داشته باشید. طراحی وب سایت محدویت های زمانی شما را نیز برطرف می کند. افراد می توانند در هر ساعت از شبانه روز وارد سایت شما شده و درخواست خرید و یا دریافت خدمات کنند. بنابراین برای درآمد زایی شبانه روزی شما نیازی به فعالیت 24 ساعته ندارید!

مشتریانی از گروه های مختلف داشت باشید

موقعیت مکانی بسیاری از فروشگاه ها و موسسات شاید برای بعضی از افراد محدودیت مراجعه و حضور داشته باشد و یا همه افراد برای حضور در آن مراکز احساس راحتی نداشته باشند. برای مثال ممکن است اگر یک آقا بخواهد برای همسر خود لوازم آرایشی بخرد، مراجعه حضوری به این مراکز چندان برایش راحت نباشد. با طراحی سایت و داشتن صفحات آنلاین می توانید تمامی افراد در گروه های سنی و جنیستی را داشته و فروش خود را افزایش دهید.

طراحی سایت توسط ایزی وب

در صورتی که به دنبال یک تغییر چشمگیر هستید، باید طراحی سایت خود را به افراد کاربلد، متخصص و البته متعهد بسپارید. ما در سایت ایزی وب مجموعه ای از متخصصان در زمینه طراحی سایت و سئو را گرد هم آورده ایم تا سفارشات مشتریان خود را در نهایت کیفیت و دقت انجام دهیم.

کیفیت کار ایزی وب باعث شده است که این شرکت بتواند جوایز بین المللی و داخلی بسیاری کسب کند. ایزی وب تا کنون توانسته است 5 بار مقام نخست جشنواره وب ایران، 4 بار مقام نخست طراحی سایت جشنواره ساب پورتال های شهرداری تهران و کسب عنوان بهترین سایت طراحی شده دی ان ان آمریکا را به دست آورد. ایزی وب دارای مجوزهای رسمی از مراکز مربوطه از جمله  شورای عالی انفورماتیک و سازمان نظام صنفی رایانه ای بوده و شما می توانید با خیال آسوده طراحی سایت خود را به متخصصان آن بسپارید.

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید