Performancing Metrics

برگزاری ۳۰ عنوان ویژه برنامه دهه فجر توسط شهرداری زنجان | اتاق خبر
کد خبر: 311463
تاریخ انتشار: 4 بهمن 1394 - 03:16
معاون فرهنگی شهرداری زنجان خبرداد:
معاون فرهنگی شهرداری زنجان از برگزاری بالغ بر ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی در ایام الله دهه فجر توسط این سازمان خبر داد.

اتاق خبر- معاون فرهنگی شهرداری زنجان از برگزاری بالغ بر ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی در ایام الله دهه فجر توسط این سازمان خبر داد.

سعید صفری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری بالغ بر ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی توسط شهرداری زنجان در ایام الله دهه فجر خبر داد.

وی به برنامه های ایام الله دهه فجر در زنجان اشاره کرد و افزود: در این راستا شهرداری زنجان در ۱۰ محله شهر زنجان جشن انقلاب را برگزار خواهد کرد و شهرداری زنجان نسبت به آذین بندی معابر و خیابان ها برنامه ریزی کرده است.

معاون فرهنگی شهرداری زنجان گفت: در ایام الله دهه فجر معاونت فرهنگی شهرداری زنجان نسبت به اجرای برگزاری مسابقات فرهنگی، نمایشگاه عکس و غیره برنامه ریزی لازم را کرده است.

صفری از افتتاح فرهنگسرای بانوان در ایام الله دهه فجر در استان زنجان خبر داد و گفت: این فرهنگ سرا در راستای توسعه خدمات شهری و حوزه فرهنگی برای بانوان ایجاد شده و در محل پارک بانوان زنجان افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: شهرداری زنجان در ایام الله دهه فجر وسیع ترین برنامه را دارد.

معاون فرهنگی شهرداری زنجان از برگزاری محفل قرآنی در دهه فجر خبر داد و افزود: در این برنامه جواد فروغی قاری برتر کشوری و بین المللی حضور دارند و این برنامه در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

صفری با بیان اینکه برنامه های دهه فجر در سال جاری با محوریت قرآن خواهد بود، افزود: باید دستاوردهای قرآن به خوبی و با نشاط خوبی در جامعه به مردم و به خصوص نسل جوانان ارائه شود.

معاون فرهنگی شهرداری زنجان تصریح کرد: فضاسازی تبلیغی سطح شهر با استفاده از ظرفیت های تبلیغی، انجام فضاسازهای تبلیغی، طراحی و تولید محصولات فرهنگی، تجلیل از خانواده معظم شاهد و ایثارگر از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در این راستا است.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید