Performancing Metrics

حضور رضا یزدانی و پرویز هادی در کشتی آزاد قهرمانی آسیا | اتاق خبر
کد خبر: 313072
تاریخ انتشار: 9 بهمن 1394 - 22:34
نفرات اعزامی تیم ملی کشتی آزاد ایران به رقابت های قهرمانی آسیا با معرفی نمایندگان اوزان 97 و 125 کیلوگرم به طور کامل مشخص شدند.

نفرات اعزامی تیم ملی کشتی آزاد ایران به رقابت های قهرمانی آسیا با معرفی نمایندگان اوزان 97 و 125 کیلوگرم به طور کامل مشخص شدند.

 به گزارش اتاق خبر و به نقل از ایسنا، علیرضا رضایی  درباره مشخص شدن نمایندگان اوزان 97 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا که قرار است در روزهای 28 بهمن ماه تا 2 اسفندماه سال جاری در شهر بانکوک تایلند برگزار شود اظهار کرد: با نظر کادر فنی تیم ملی، رضا یزدانی و پرویز هادی به عنوان نمایندگان کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها حاضر خواهند شد.

 سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا حضور کمیل قاسمی در رقابت‌های گزینشی المپیک در قزاقستان قطعی شده یا خیر نیز گفت: هنوز حضور کمیل قاسمی در این رقابت‌ها برای کسب تنها سهمیه باقی‌مانده کشتی آزاد ایران قطعی نشده است و کادر فنی پس از بررسی عملکرد کشتی‌گیران سنگین وزن ایران، در رقابت‌های پیش رو در این‌باره نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

 وی در ادامه درباره اعزام آزادکاران ایران به تورنمنت فرانسه نیز گفت: صبح امروز (جمعه) 9 آزادکار ایران به رقابت‌های جایزه بزرگ پاریس اعزام شدند تا در این مسابقات پس از مدت ها به روی تشک بروند و محک جدی بخورند. ان‌شاءالله با بازگشت این نفرات از تورنمنت پاریس که در روز دوشنبه خواهد بود، با توجه به نحوه عملکردشان به جام مدوید اعزام خواهند شد.

 رضایی درباره زمان آغاز اردوی بعدی آزادکاران نیز گفت: با بازگشت نفرات اعزامی به فرانسه اردوی تیم ملی کشتی آزاد پس از چند روز وقفه از روز سه شنبه در خانه کشتی مجددا بر پا خواهد شد.

 ترکیب اعزامی تیم ملی کشتی آزاد ایران به رقابت های قهرمانی آسیا به ترتیب زیر است:

 

57 کیلوگرم: یونس سرمستی

61 کیلوگرم: بهنام احسان پور

65 کیلوگرم: میثم نصیری

70 کیلوگرم: محمد نادری

74 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی

86 کیلوگرم: احسان لشگری

97 کیلوگرم: رضا یزدانی

125 کیلوگرم: پرویز هادی

منبع: ایسنا

 

سرمربی: علی اکبر دودانگه

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید