Performancing Metrics

برای لغو تحریم‌های ایران محتاطانه عمل می‌کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 315002
تاریخ انتشار: 17 بهمن 1394 - 02:24
ترودو:
نخست‌وزیر کانادا گفت که با وجود تمایل شرکت‌های کانادایی برای حضور در ایران، برای لغو تحریم‌های ایران محتاطانه عمل خواهد کرد.

نخست‌وزیر کانادا گفت که با وجود تمایل شرکت‌های کانادایی برای حضور در ایران، برای لغو تحریم‌های ایران محتاطانه عمل خواهد کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا روز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران هم‌زمان با اجرای توافق هسته‌ای گفت که با وجود درخواست شرکت‌های کانادایی برای برداشته شدن هرچه زودتر تحریم‌های ایران، کانادا برای این اقدام عجله نخواهد کرد.

دولت کانادا هفته گذشته برای اولین بار تأکید کرد که قصد دارد تحریم‌های تهران را لغو کند، بنابراین هواپیمیایی بمباردیراکسپرس قادر خواهد بود صادرات به ایران انجام دهد.

وی ادامه داد: ما بسیار با دقت و ملاحظه خواهیم بود و با متحدان‌مان در این مسیر پیش خواهیم رفت و سپس تحریم‌های ایران را لغو می‌کنیم.

ترودو تأکید کرد: ما باید در این زمینه مسوولانه رفتار کنیم. من از نیاز و منافع بازرگانان کانادایی مطلعم اما باید این کار را به گونه‌ای درست انجام دهیم زیرا این همان چیزی است که مردم کانادا از ما انتظار دارند.

به گزارش رویترز، آمریکا، اتحادیه اروپا و سازمان ملل هم‌زمان با اجرایی شدن توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 در ابتدای ماه ژانویه، تحریم‌های وضع شده علیه ایران را لغو کردند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید