Performancing Metrics

پرسپولیس برای هر تیمی خطرناک است | اتاق خبر
کد خبر: 315321
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1394 - 04:33
گل‌محمدی:
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم پرسپولیس روند خوبی داشته، بازیکنان تاثیرگذاری در خط حمله دارد و برای هر تیمی می‌تواند دردسرساز باشند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم پرسپولیس روند خوبی داشته، بازیکنان تاثیرگذاری در خط حمله دارد و برای هر تیمی می‌تواند دردسرساز باشند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گرامیداشت یاد و خاطره هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم پرسپولیس تهران اظهار کرد: در هر صورت بازی‌های نیم فصل دوم خیلی شبیه فینال است. ما روی همه بازی‌ها حساب خاصی باز کرده‌ایم و هر برد گام بزرگی است برای اینکه یک تیم بتواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد و جایگاهش را در بالای جدول بهتر کند.

وی اظهار کرد: این سه امتیاز هم برای تیم ما و هم برای پرسپولیس بسیار حساس است که بتوانیم با روحیه بهتر و با آرامش بیشتری مسابقات لیگ را دنبال کنیم. با تیم خوبی بازی داریم. تیم پرسپولیس روند خوبی داشته، بازیکنان تاثیرگذاری در خط حمله دارد و برای هر تیمی می‌تواند دردسرساز باشند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن همچنین اظهار کرد: ذوب آهن از لحاظ تیمی بسیار قدرتمند است. در حمله و دفاع خوب کار می کند و ما می توانیم کار را در فولادشهر برای هر تیمی سخت کنیم.

وی با اشاره به حمایت حداکثری هواداران تیمش در دیدار گذشته این تیم مقابل استقلال تهران، اظهار کرد: امیدواریم فردا تماشاگران ذوب آهن همچنان با شور و حرارت ما را مورد حمایت خودشان قرار بدهند و امیدواریم هر دو تیم بازی تماشاگرپسندی را به نمایش بگذارند و در پایان تیم شایسته پیروز باشد.

گل محمدی در پاسخ به مشکل گلزنی مهاجمان تیم ذوب آهن مقابل استقلال تهران، گفت: باید بازیکنان‌مان تمرکز خودشان را در گلزنی بالا ببرند. اینکه یک بازیکن یا یک تیم در یک بازی گل می‌زند یا نمی‌زند به تمرکز در زدن ضربات آخر و به کیفیت و توانایی فرد خود بازیکن بر می‌گردد. من نگرانی از این بابت ندارم و امیدواریم در بازی فردا بازیکنان‌مان از موقعیت‌هایشان به نحو احسن استفاده کنند تا تماشاگران لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به چرایی استفاده از رضا شکاری در دیدارهای حساس این تیم، گفت: همه بازیکنان ما جوان هستند. ما روی نیمکت بازیکن بالای 24 سال نداریم. تفاوتی بین بازیکنان ذخیره و اصلی وجود ندارد. البته از بازی رضا شکاری مقابل استقلال راضی نبودم. شکاری بازیکن جوانی است و احتیاج به تجربه بیشتری دارد و این بازیکن می‌تواند یک بازیکن تاثیرگذار برای ذوب آهن و تیم ملی در آینده باشد.

گل محمدی در پایان از عباسی، قنبری و محمدزاده به عنوان مصدومان این تیم نام برد و اظهار امیدواری کرد که تیمش با حمایت تماشاگران پیروز از زمین مسابقه بیرون بیایند.

وی در ارتباط با اختلافات پیش آمده ایران و عربستان و احتمال کنار کشیدن تیم‌های ایرانی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، گفت: کاش این اتفاقات نمی‌افتاد. فوتبال از سیاست جداست. عربستانی‌ها می‌خواهند با روابط سیاسی خود فوتبال را به هم بزنند که این به هیچ وجه درست نیست. امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیمی بگیرند که به نفع فوتبال باشد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید