Performancing Metrics

۱۰۵ کاندیدای انتخابات مجلس در زنجان تایید صلاحیت شدند | اتاق خبر
کد خبر: 315330
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1394 - 05:31
مدیر کل انتخابات استانداری زنجان:
مدیرکل انتخابات استانداری زنجان گفت: ۱۰۵ نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در زنجان تایید صلاحیت شدند.

اتاق خبر-  مدیرکل انتخابات استانداری زنجان گفت: ۱۰۵ نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در زنجان تایید صلاحیت شدند.

بهروز مهدوی افزود: از مجموع ۱۸۷ نفری که از استان زنجان برای تصدی کرسی‌های مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده بودند، صلاحیت ۱۰۵ نفر تأیید شد.

وی اظهار کرد: شورای نگهبان در مورد صلاحیت شش نفر از این استان اظهارنظری نکرده و چهار نفر از صحنه رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف دادند.

مهدوی بابیان اینکه ۱۱ نفر از  افرادی که در مرحله قبل تائید صلاحیت شده بودند در این دوره رد صلاحیت شده‌اند تصریح کرد: کاندیداهایی که در دوره قبل تأیید شده بود ولی در این دوزه تأیید نشدند تا ۱۹ بهمن‌ماه اعتراض خود را به شورای نگهبان ارائه بدهند.

مدیرکل انتخابات استانداری زنجان گفت: ۵۱ نفر در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، ۲۳ ابهر، خرمدره، و سلطانیه،   ۱۶ نفر در حوزه انتخابیه خدابنده، ۱۵ ماهنشان، ایجرود و انگوران تائید صلاحیت شده‌اند.

مهدوی ادامه داد: نتیجه اعتراض نامزدهای مجلس خبرگان رهبری نیز در ۲۱ بهمن ماه جاری اعلام می‌شود.

وی افزود: باید زمینه حضور حداکثری و پررنگ مردم در انتخابات تمهیدات لازم انجام شود و برنامه‌ریزی مناسب برای آسیب‌های پیشروی انتخابات را مدنظر قرار دهیم.

مهدوی تاکید کرد: در استان زنجان چهار حوزه انتخابیه اصلی و ۱۳ حوزه فرعی داریم و داوطلبان می‌توانند به چهار حوزه زنجان، ماهنشان، ابهر و خدابنده مراجعه کرده و مدارک خود را ارائه کنند.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید