Performancing Metrics

نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» در زنجان افتتاح شد | اتاق خبر
کد خبر: 315331
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1394 - 05:37
رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان:
رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان گفت: نمایشگاه‌ های «مدرسه انقلاب» هم‌زمان با ششمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر در زنجان افتتاح شد.

اتاق خبر- رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان گفت: نمایشگاه‌ های «مدرسه انقلاب» هم‌زمان با ششمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر در زنجان افتتاح شد.

محمد رضاخانی افزود: با افتتاح نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» که از آغاز دهه‌فجر شاهد چنین رخدادی در زنجان هستیم، در غرفه‌های این نمایشگاه آثاری از دانش‌آموزان در خصوص متون و تصاویری از حقوق بشر، شهدای انقلاب، اهداف و ارزش‌های آن توسط خود دانش‌آموزان در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارگاه‌هایی توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برای این قشر برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب»، ایجاد روحیه انقلابی و انتقال مفاهیم و معارف انقلاب به نسل جدید است که امیدواریم با تداوم در برگزاری چنین رویدادهایی بتوانیم گام‌های مؤثری در این زمینه برداریم.

رضاخانی با یادآوری اینکه سابقه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به چهار سال پیش بازمی‌گردد که در سطح استان زنجان برگزار شده است، ادامه داد: این نمایشگاه‌ها از آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر در 50 مدرسه در مناطق چهارده‌گانه استان برگزار شده که امروز نیز شاهد برگزاری دو نمایشگاه دیگر در همین راستا به میزبانی دو دبیرستان دخترانه در زنجان بودیم.

وی افزود: نمایشگاه دانش‌آموزی «مدرسه انقلاب» صبح امروز در دو دبیرستان  نمونه دولتی شهدا و دبیرستان معارف زنجان برپا شد.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید