Performancing Metrics

خدمت‌رسانی امدادگران هلال احمر به 2111 نفر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن تهران | اتاق خبر
کد خبر: 316877
تاریخ انتشار: 23 بهمن 1394 - 12:30
توسط جمعیت هلال احمر استان تهران صورت گرفت:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از امدادرسانی به 2011 نفر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه در شهر تهران خبر داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از امدادرسانی به 2011 نفر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه در شهر تهران خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، غلامرضا گنج آبادی درخصوص جزییات خدمات امدادی جمعیت هلال احمر در روز 22 بهمن گفت: این سازمان در این روز با 760 نفر امدادگر، نجاتگر، پزشک و پیراپزشک کادر و داوطلب در 42 پایگاه امدادی در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن ماه، در کنار مردم حماسه آفرین تهران بودند.

وی تعدادخودروهای بکارگرفته شده در پوشش امدادی مراسم راهپیمایی 22 بهمن را 101 دستگاه آمبولانس، اتوبوس آمبولانس، خودروی نجات و موتورسیکلت عنوان کرد.

گنج آبادی همچنین به ارائه خدمات درمانی در چادرهای سلامت هلال احمر اشاره کرد و افزود: در مسیر راهپیمایی در 42 چادر سلامت هلال احمر به 1117 نفر خدماتی همچون انجام تست سنجش سلامت با محوریت کنترل قند خون و فشار خون انجام شد. همچنین 662 نفر نیز از خدمات درمان سرپایی بهره مند شدند و 32 نفر نیز برای دریافت خدمات تخصصی درمانی توسط آمبولانس های هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به پوشش امدادی محل سخنرانی رییس جمهور توسط این جمعیت، ادامه داد: امسال این جمعیت دو مرکز درمانی در میدان انقلاب و میدان آزادی مستقر کرد که همراه با پرسنل مربوطه شامل پزشک، پیراپزشک و امدادگر تخصصی پیش بیمارستانی خدمات رسانی داشتند. همچنین دو تیم پیاده امدادی نیز با نیروی انسانی و امکانات مناسب، در طول مسیر راهپیمایی در تکمیل چرخه پوشش امدادی مشارکت داشتند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، امسال 2000 نفر از اعضای سازمان امور جوانان و داوطلبان، با لباس متحد الشکل در محل سخنرانی ریاست محترم جمهوری با هدف تحقق همدلی و همزبانی در جشن 38 طلیعه فجر انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند.

برپایی خیمه‌های نماز و چادرهایی جهت استراحت سالمندان در تمام طول مسیر راهپیمایی، از دیگر خدمات رفاهی و عام المنفعه ارائه شده توسط جمعیت هلال احمر استان تهران در سی و هشتمین سالروز فجر انقلاب اسلامی ایران بود.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید