Performancing Metrics

پرداخت تسهیلات ارزان برای گاز رسانی به روستاهای دورافتاده | اتاق خبر
کد خبر: 317262
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1394 - 06:19
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به پرداخت تسهیلات برای خودروهای وانت و کامیونت‌ به میزان ۳۰۰ میلیون ریال برای گاز رسانی به روستاهای دور افتاده گفت: نحوه بازپرداخت این تسهیلات ۵ساله و با دوره تنفس ۳ماهه به متقاضیان پرداخت شده است.

اتاق خبر: اصغر نورالله زاده به حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید برای شبکه توزیع برندهای معتبر داخلی اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه‌ای بین صندوق کارآفرینی امید،‌ شرکت بوتان و شرکت زامیاد به منظور ساماندهی و توسعه سیستم حمل و نقل و توزیع گاز مایع در روستاها  و مناطق محروم و دورافتاده  به وسیله 100 دستگاه وانت زامیاد صورت گرفت.

 بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ وی ادامه داد: همچنین در جهت اجرای تفاهم نامه صندوق با گروه غذایی شیرین عسل، طی مراسمی مرحله اول از تحویل 60 دستگاه کامیونت جهت حمل و نقل و توزیع محصولات این برند غذایی به متقاضیان آن، برگزار شد.

نوراله زاده  افزود:  گسترش شبکه توزیع و دسترسی برندهای معتبر و خوشنام داخلی به اقصی نقاط کشور، از طریق توسعه نمایندگی های فروش و عرضه کالا یا خدمات، خدمات پس از فروش و شبکه حمل و نقل برندها در قالب برون سپاری، از جمله برنامه های صندوق کارآفرینی امید است که در سال جاری به صورت ویژه به آن پرداخته است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: سقف تسهیلات قرض الحسنه پرداختی برای خودروهای وانت  300 میلیون ریال و برای کامیونت ها یک میلیارد ریال است که با بازپرداخت 5 ساله  و با دوره تنفس 3 ماهه به متقاضیان پرداخت شده است.

نوراله زاده توزیع مناسب کالا و خدمات شرکت های داخلی معتبر را از علل مهم توسعه این بنگاه ها و افزایش مزیت های رقابتی در بازار دانست و افزود: صندوق کارآفرینی امید با شناسایی و حمایت مالی از این حلقه مفقوده تولید، در صدد حمایت از ایجاد کسب و کارهای خرد و کوچک و اشتغال پایدار برآمده است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید