Performancing Metrics

توسعه به ثبات و امنیت نیاز دارد | اتاق خبر
کد خبر: 318003
تاریخ انتشار: 26 بهمن 1394 - 16:26
نوبخت:
ایرنا نوشت: معاون برنامه ریزی و نظارت راهبری رئیس جمهوری گفت: پیشبرد اهداف توسعه ایجاب می کند دولت بیش از پیش با نیروهای مسلح تعامل منطقی و درست داشته باشد.

اتاق خبر - محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در همایش پدافند غیرعامل در دانشگاه عالی دفاع ملی در جمع خبرنگاران افزود: یکی از ماموریت های مهم و اساسی ما تدوین برنامه ها و راهبری توسعه کشور است و توسعه در عرصه های مختلف نیازمند پشتیبانی از جهت نظامی و غیرنظامی و بصورت غیرعامل قابل تعریف است.

وی گفت: 27 موضوع اساسی برای توسعه کشور طی سال های 1395 تا 1399 با عنوان برنامه ششم دیده شده که یک اصل مهم و قابل توجه آن نظامی و غیرنظامی از جهت سیاسی است که برای بازدارندگی نیاز داریم.

سخنگوی دولت تاکید کرد: اکنون اولویت برنامه ششم با پدافند غیرعامل است، به همین جهت در این برنامه اهداف کلانی به تفکیک سال ها، راهبردها و سیاست ها برای مباحث مسلحانه و غیرعامل دیده شده است.

نوبخت تاکید کرد: هر چند برنامه ششم یک برنامه مساله محور است اما جامع نگر است، به همین جهت اجرای این برنامه ایجاب می کند با نیروهای مسلح در هر یک از ابعاد عامل و غیرعامل یک روابط هماهنگ و مناسبی داشته باشیم.

همایش پدافند غیرعامل با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا رئیس سازمان پدافند غیرعامل و جمعی از مسئولان در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد. 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید