Performancing Metrics

راهیابی تیم‌های هاکی شهرداری اراک و نفت‌وگاز گچساران به فینال | اتاق خبر
کد خبر: 318170
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1394 - 12:38
مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر هاکی کشور با شناخت تیم های هاکی شهرداری اراک و نفت و گاز گچساران به عنوان تیم های برتر برای حضور در فینال، در اراک پایان یافت.

مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر هاکی کشور با شناخت تیم های هاکی شهرداری اراک و نفت و گاز گچساران به عنوان تیم های برتر برای حضور در فینال، در اراک پایان یافت.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر هاکی باشگاه های کشور که از ماه گذشته با شرکت ۱۴ تیم به صورت رفت و برگشت در دو گروه هفت تیمی جریان داشت، عصر دوشنبه در اراک پایان یافت که شش تیم شهرداری اراک، شهرداری ارومیه و شهدای کرمانشاه از گروه ب و هیات هاکی سمنان، هیات هاکی لرستان و نفت و گاز گچساران در این مرحله نیمه نهایی حضور داشتند.

ابوالفضل یوسفی، رئیس هیات هاکی استان مرکزی گفت: مسابقات نیمه نهایی لیگ برتر هاکی باشگاه های کشور با شرکت تیم های راه یافته به این مرحله در اراک برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت ها تیم های هاکی نفت و گاز گچساران با کسب ۱۱ امتیاز اول شد و شهرداری اراک با ۱۰ امتیاز به مقام دوم دست یافت.

رئیس هیات هاکی استان مرکزی اظهار داشت: دو تیم هاکی نفت و گاز گچساران و شهرداری اراک برای کسب عناوین اول و و دوم این فصل از مسابقات لیگ برتر هاکی باشگاه های کشور به میدان خواهند رفت.

وی ادامه داد: همچنین تیم های هاکی شهرداری ارومیه و هیات هاکی سمنان نیز برای رده بندی و شناخت تیم های سوم و چهارم در مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

به گفته رئیس هیات هاکی استان مرکزی این مسابقات در تهران برگزار می شود و زمان برگزاری مسابقات هنوز از سوی فدراسیون هاکی اعلام نشده است.

یوسفی همچنین از میزبانی اراک برای مسابقات هاکی نونهالان کشور خبر داد و گفت: این مسابقات از هشتم تا دوازدهم اسفندماه سال جاری با شرکت ۱۲ تیم در اراک برگزار می شود.

رئیس هیات هاکی استان مرکزی همچنین ورزشکاران سازمان یافته در رشته هاکی در استان مرکزی را بیش از ۲۰۰ نفر در رده های مختلف سنی عنوان کرد.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید