Performancing Metrics

پیاده روی شهروندان گچسارانی در جاده سلامتی | اتاق خبر
کد خبر: 318487
تاریخ انتشار: 28 بهمن 1394 - 07:20
رئیس هیأت ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
رئیس هیأت ورزشهای همگانی کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی و افتتاح «جاده سلامتی» ویژه همایش های پیاده روی در شهر گچساران خبرداد.

اتاق خبر- رئیس هیأت ورزشهای همگانی کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی و افتتاح «جاده سلامتی» ویژه همایش های پیاده روی در شهر گچساران خبرداد.

رهامی شامگاه سه شنبه در حاشیه نشست با ورزشکاران استان با اشاره به نبود مکان مناسب پباده روی در شهر گچساران گفت: یکی از مهمترین دغدغه ها و مشکلات هئیت ورزشهای همگانی استان در شهر گچساران، نبود مکان مناسب برای برگزاری همایش های پیاده روی بود.

وی افزود: با پیگیرهای رئیس هئیت ورزشهای همگانی شهر گچساران مسیر پیاده روی با عنوان جاده سلامتی در این شهر به طول پنج کیلو متر راه اندازی شد.

رهامی این مسیر را مخصوص همایشهای پیاده روی خانواده عنوان کرد و افزود: این مسیر در هفته ی گذشته در همایش پیاده روی گرامیداشت دهه فجر افتتاح شد.

رئیس هئیت ورزشهای همگانی همچنین از برگزاری دو همایش بزرگ پیاده روی خانواده در دو نقطه استان خبر داد و گفت: این دو همایش توسط  شبکه سوم سیما پوشش داده می شود و برندگان این پیاده روی ها نیز تقدی خواهند شد.

رهامی با اشاره به لزوم نهادینه شدن فرهنگ ورزش در خانواده ها تصریح کرد: زندگی شهرنشینی نیاز به ورزش را در خانواده ها دوچندان می کند.

وی با بیان اینکه فرزندان در این امر والدین خود را الگو قرا رمی دهند، اظهار داشت: خانواده ها باید همواره توجه به مقوله ورزش و سلامت را مورد توجه قرار داده و از ورزشهای همگانی غافل نشوند.

منبع: مهر 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید