Performancing Metrics

دختران اصفهانی قهرمان مسابقات ووشو کشور شدند | اتاق خبر
کد خبر: 319157
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1394 - 23:34
رقابتهای ووشو قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و در بخش بانوان با کسب عنوان قهرمانی تیم اصفهان در آکادمی ووشو به پایان رسید.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر ، این دوره از مسابقات تحت عنوان انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۱۶ بلغارستان يکشنبه گذشته با حضور ۲۴۵ ووشوکار آغاز و پس از پنج روز رقابت مدعیان در دو بخش تالو و ساندا پنجشنبه شب با قهرمانی اصفهان به پایان رسید. 

دختران دیار نصف جهان در مجموع دو بخش ساندا و تالو با کسب ۱۰ مدال طلا، ۲ نقره و يک برنز مقتدرانه برسکوي قهرماني ايستادند. خوزستان با کسب ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز دوم شد و چهارمحال و بختياري با ۳ مدال طلا و ۲ برنز به عنوان سومي رسيد.

در پيکارهاي ساندا خوزستان با ۲ طلا به عنوان نخست رسيد . اصفهان با يک طلا و يک برنز نایب قهرمان شد و خوزستان نيز با يک مدال طلا، برسکوي سومي ايستاد. در بخش تالو، اصفهان با کسب ۹ مدال طلا و ۲ نقره بر سکوي نخست ايستاد.چهارمحال و بختياري با ۳ مدال طلا و ۲ برنز به عنوان دومي رسيد و مازندران با ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز به مقام سومي دست يافت.

در رقابتهای ساندا و در اوزان مختلف نرگس محمدپور از البرز ، فاطمه ويسي از اصفهان ، زهرا سلحشور و شادي عليدادي هر دو از خوزستان، در بخش تالو حديث اميري و فاطمه براتي هر دو از اصفهان ،نيلوفر مختارپور از چهارمحال و بختياري ، نازنين بازدار از چهارمحال (دو مدال)، مينا پناهي از سيستان(دو مدال)،حانيه عمو رودبارکي از تهران ب ، منیزه پناهي از اصفهان(دو مدال)،عسل هاروني از تهران الف ،فاطمه جزينياز اصفهان (دو مدال)، معصومه طهماسبي از همدان، کوثر رفيعيان ازخوزستان،فاطمه اسدي از مازندران ، مهديه شريفيان از ايلام ، فرناز اماني ازآذربايجان شرقي ،مهسا دهقاني از خراسان رضوي (دو مدال)، فاطمه اسدي از مازندران،زهرا کياني از اصفهان (دو مدال)،مرجان کريمي از و فرنوش کاوه از سمنان موفق به کسب مدال طلا شدند. 

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید