Performancing Metrics

کوچ خریداران به سمت تک سهم‌ها | اتاق خبر
کد خبر: 319370
تاریخ انتشار: 1 اسفند 1394 - 15:07
بازار سهام در نخستین روز اسفند ماه در حالی معاملات خود را آغاز کرده است که با واگذاری صف ‌های خرید میلیونی در اغلب نمادهای معاملاتی پیشرو بازار به ویژه در گروه خودرویی‌ها و بانکی‌ها مواجه است.

اتاق خبر: بازار سهام دقایقی قبل در حالی معاملات خود را آغاز کرده است که شاهد واگذاری صف‌های خرید میلیونی که در اغلب نمادهای معاملاتی پیشرو بازار به ویژه در گروه خودرو و بانک‌ها است.

بنا بر این گزارش به نقل از فارس؛  هم اکنون در نماد معاملاتی سایپا بیش از 373میلیون سهم به ارزش بیش از 96 میلیارد تومان معامله شده که فروشنده حقوقی عرضه کننده بیش از 111 میلیون سهم از این حجم بوده است.

هم اکنون در این نماد معاملاتی صف خرید 27 میلیون سهمی شکل گرفته است.

در نماد معاملاتی ایران خودرو نیز هم اکنون بیش از 101 میلیون سهم معامله شده و این در حالی است که این شرکت با صف فروش 7 میلیون سهمی نیز مواجه است.

در گروه بانک‌ها اما پس از واگذاری صف خرید 200 میلیون سهمی در این نماد معاملاتی روند معاملات این سهم شاهد تشکیل صف‌ خرید تدریجی در مدار مثبت است.

در این نماد معاملاتی سهامدار حقوقی 249 میلیون سهم را در ابتدای معاملات امروز واگذار کرد.   

در نماد معاملاتی بانک صادرات نیز در حالی 222 میلیون سهم در ابتدای معاملات امروز مورد معامله قرار گرفته که سهامدار حقیقی عرضه کننده بیش از 70 درصد این سهم بوده است.

بازار هم اکنون با نیم نگاهی به سمت گروه فلزات اساسی و برخی ساختمانی‌ها به دنبال شناسایی تک سهم‌ها و شرکت‌های کوچک است.

به نظر می‌رسد، با داغ‌تر شدن جریان گزارش‌های بودجه‌ای سال 95 شرکت‌ها در روزهای آینده، بازار کمی دست به عصا‌ تر در بازار گام بردارد. با این همه تقویت حجم و ارزش معاملات حاکی از تداوم حضور معامله‌گران امیدوار در تالار شیشه‌ای دارد.

هم اکنون شاخص کل بورس با رشد 193 واحدی در حالی روی رقم 78 هزار و 81 واحد ایستاده که شاخص بازار دوم با 483 واحد افت عدد 172 هزار و 746 واحد را به نمایش گذاشته است.کد:94109

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید