Performancing Metrics

وزیر اطلاعات با نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار کرد | اتاق خبر
کد خبر: 320160
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1394 - 10:39
در حاشیه سفر به ورامین؛
وزیر اطلاعات در جریان سفر به شهرستان ورامین با آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات عصر دوشنبه در جریان سفر به شهرستان ورامین با آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این شهرستان دیدار کرد.

وزیر اطلاعات در این دیدار با اشاره به در پیش بودن انتخابات هفتم اسفندماه اظهار داشت: باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فراهم شود.

وزیر اطلاعات در این دیدار با اشاره به نقش مردم ورامین در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: آیت الله محمودی از بازوهای اصلی منطقه محسوب می شوند.

وزیر اطلاعات با تأکید بر این نکته که باید مردم ورامین قدر امام جمعه شهرشان را بدانند، گفت: آیت الله محمودی برای ورامین مایه دلگرمی جاویدان است.

آیت الله سید مرتضی محمودی نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به وزیر اطلاعات بر استفاده از همه ظرفیت ها برای حل مشکلات و دغدغه های مردم تأکید کرد.

امام جمعه ورامین همچنین به نقش مردم این منطقه در انقلاب اسلامی اشاره و خواستار توجه جدی تر مسئولان به خواسته ها و نیازهای مردم ورامین شد.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید