Performancing Metrics

بسیاری از ورودیهای زندان به نوعی با مشکل اعتیاد در ارتباط هستند | اتاق خبر
کد خبر: 320174
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1394 - 06:28
مسئول کلینیک مثلثی زندان مرکزی یاسوج گفت: متاسفانه نقش اعتیاد در زندانها پررنگ تر شده است و بخش عظیمی از ورودیهای زندان به نوعی با این مشکل خانمانسوز در ارتباط هستند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، مراد کاراندیش بعدازظهر دوشنبه در نشست با اعضای گروه "ان ای " با بیان اینکه برنامه های فرهنگی تاثیر زیادی در ترک اعتیاد زندانیان دارد، افزود: فعالیت بخشهای مختلف زندان در راستای کاهش آسیب و اصلاح مددجویان بسیار موثر و مثمر ثمر بوده است.

وی اظهار داشت: گروه ترک اعتیاد "ان ای" همکاری زیادی با این مرکز داشته است و در این راستا پیشرفتهای زیادی نیز داشته ایم و مددجویان از کلاسهای این گروه در زندان استقبال می کنند.

کاراندیش با بیان اینکه این گروه با برگزاری برنامه های هفتگی و منظم با ما همکاری می کنند، یادآور شد: استقبال مددجویان بسیار پرشور است و می توان از فعالیتهای گروه "ان ای" به عنوان مکمل برنامه های اصلاحی زندان در راستای عملی کردن برنامه های ترک اعتیاد و دوری از مواد مخدر یاد کرد.

مسئول کلینیک مثلثی زندان مرکزی یاسوج تاکید کرد: بخش عمده ای از بزهکاریها، جرائم، ناهنجاریهای اجتماعی و مشکلات خانوادگی و در نهایت ورودی های زندانها به مسئله مواد مخدر مربوط است و می تواند عواقب دردناکی را به همراه داشته باشد.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید