Performancing Metrics

دعوت از فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام(ره) | اتاق خبر
کد خبر: 320435
تاریخ انتشار: 5 اسفند 1394 - 01:26
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه همه فعالان اقتصادی در منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی امام (ره) 20 سال از پرداخت مالیات معاف هستند، از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای حضور در این منطقه دعوت کرد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه همه فعالان اقتصادی در منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی امام (ره) 20 سال از پرداخت مالیات معاف هستند، از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای حضور در این منطقه دعوت کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایرنا؛ محمود نویدی روز سه شنبه در مراسم افتتاح فاز نخست منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی افزود: همه متقاضیان سرمایه گذاری در این شهر فرودگاهی می توانند به طور مستقیم به سامانه جامع شهر فرودگاهی مراجعه و براساس اولویت تعیین شده در بخش های مختلف اقتصادی در این منطقه آزاد کسب و کار کنند.
وی گفت: هم اکنون در فاز نخست 40 هزار مترمربع انبار مسقف در این منطقه آزاد آماده شده است و سرمایه گذاران می توانند در زمین های مختلف صنعت هوایی، صادراتی، ترانزیت، انبارداری، پستی، تولید اقلام سرمایه ای، تجهیزات پزشکی، بورس و سایر فعالیت های اداری در این منطقه فعالیت کنند.
وی اظهارداشت: این منطقه آزاد در دو محدوده 1500 و دو هزار و 500 هکتاری برای استفاده سرمایه گذاران آماده شده است؛ از همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی دعوت می کنیم با توجه به اولویت ها در این منطقه سرمایه گذاری کنند.
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم گفت: باوجود پیشرفت های سریع در جهان، همچنان کارهای نمایشگاهی در جهان برای بازاریابی حرف اول را می زند و امیدواریم با راه اندازی این منطقه آزاد، شاهد برگزاری نمایشگاه های بزرگ بین المللی و اکسپو در کشورمان باشیم.
حسین اسپهبدی افزود: خوشبختانه باوجود سرمایه گذاری های زیادی که برخی از کشورهای همسایه در نمایشگاه اکسپو میلان کرده بودند جمهوری اسلامی ایران توانست با سرمایه گذاری اندک خود، مقام دوم جهان را از آن خود کند.
معاون وزیر صنعـت، معدن و تجارت افزود: برخی از کشورهای همسایه بیش از 100 میلیون یورو در نمایشگاه اکسپو میلان هزینه کرده بودند اما ایران با پنج تا 6 میلیون یورو موفق شدیم مقام دوم جهانی را از آن خود کنیم.
به گزارش ایرنا، در این مراسم تفاهم نامه احداث شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به امضا رسید و وزیر راه و شهرسازی نیز از امر تعیین محدوده های منطقه آزاد و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی امام (ره) رونمایی کرد.

94111

نظرات
ADS
ADS
پربازدید