Performancing Metrics

کماندوهای فرانسوی وارد لیبی شدند | اتاق خبر
کد خبر: 320598
تاریخ انتشار: 5 اسفند 1394 - 02:59
ایرنا نوشت: برخی منابع آگاه روز سه شنبه از ورود کماندوهای فرانسوی به شهر بنغازی لیبی خبر دادند

اتاق خبر - به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع، برخی منابع آگاه اعلام کرد: نیروهای کماندوی فرانسوی برای کمک به ارتش لیبی در عملیات های نظامی خود علیه تروریست های داعش، وارد شهر بنغازی لیبی شدند.


کشورهای اروپایی مدعی هستند که از افزایش نفوذ داعش در لیبی نگران هستند، از این رو منتظرند تا فعالیت دولت جدید لیبی آغاز شود تا بتوانند به توافق برای مداخله نظامی علیه داعش در این کشور برسند.
تروریست های داعش با بهره برداری از وضعیت بحرانی لیبی، سعی در گسترش نفوذ در این کشور آفریقایی دارد.
بر اساس این گزارش فرمانده کل نیروهای ارتش لیبی امروز (سه شنبه) اعلام کرد که در پیشروی های جدید ارتش، نیروهای این کشور موفق شدند پایگاه نظامی «راف السحاتی» را در منطقه الهواری واقع در غرب بنغازی را کنترل تروریست های داعش خارج کنند.
همچنین نیروهای ویژه و یگان های حمایتی توانستند منطقه «اللیثی» مهمترین پایگاه های تروریست های داعش در شهر ساحلی بنغازی در شرق لیبی را پس از فرار تروریست های داعش به طور کامل به کنترل خود در آوردند.
در همین راستا «میلود الزوی» سخنگوی نیروهای ویژه «الصاعقه» نیز گفت: نیروهای ارتش همچنین دو پایگاه «36 صاعقه» و «ضد هوایی» و مزرعه «ابوبکر یونس جابر» را در منطقه «بوطنی» در شهر بنعازی از کنترل تروریست ها خارج کردند.
هواپیماهای آمریکا نیز روز جمعه با حمله به اردوگاه آموزشی داعش در صبراته لیبی، دست کم بیش از 40 نفر، از جمله یکی از فعالان داعش که در دو حمله سال گذشته در تونس دست داشت را کشتند.

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید