Performancing Metrics

شرکت های ارتباطات ثابت پنج میلیون شماره گرفتند | اتاق خبر
کد خبر: 320706
تاریخ انتشار: 5 اسفند 1394 - 13:25
معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از واگذاری پنج میلیون شماره به شرکت‌های دارنده پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت(FCP) خبر داد.

اتاق خبر: صادق عباسی شاهکوه با اشاره به این موضوع گفت: از میان 10 شرکت دارای پروانه FCP، هفت شرکت درخواست تخصیص شماره داشتند که 4 میلیون و 931 هزار شماره به صورت تخصیص، واگذار شده است.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ وی افزود: از این تعداد، سه میلیون و 100 هزار شماره دارای قابلیت ارائه خدمات در کل کشور و یک میلیون و 831 هزار شماره قابلیت ارائه خدمات به صورت استانی را دارا هستند.

معاون رگولاتوری با اشاره به اینکه تخصیص شماره پیش زمینه ارائه خدمات تلفنی از سوی دارندگان پروانه FCP است، افزود: از چهار میلیون و 931 هزار شماره تخصیص داده شده، با توجه به پایان انجام مراحل مالی، دو میلیون و 730 هزار شماره در شبکه مخابراتی کشور تعریف شده است.

او تصریح کرد: سه میلیون و 210 هزار شماره نیز به صورت رزرو واگذار شده‌اند که در صورت تخصیص، قابلیت ارائه خدمات در سراسر کشور را دارا هستند.

عباسی شاهکوه تصریح کرد: با تخصیص کامل حدود پنج میلیون شماره به شرکت‌های دارنده پروانه FCP، گام اول برای تسریع در توسعه خدمات تلفن ثابت با هدف بروز شدن واگذاری تلفن ثابت در کشور برداشته شد.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید