Performancing Metrics

۱۲۰۰ رأی اولی در شهرستان بشرویه پای صندوق رای می‌روند | اتاق خبر
کد خبر: 320964
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1394 - 08:41
فرماندار بشرویه خبر داد:
فرماندار بشرویه گفت: هزار و ۲۰۰ نفر در بشرویه در انتخابات سال جاری برای اولین بار پای صندوق‌های رای می‌روند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، علی باقری انتخابات را مسائل سیاسی و سرنوشت ساز برای کشور دانست و گفت: مردم باید در این امر مهم پشتوانه نظام جمهوری اسلامی بوده و پای صندوق‌های رای حضور یابند.

وی با اشاره به تعداد شعب اخذ رای در بشرویه، بیان کرد: ۲۷ شعبه اخذ رای در هفتم اسفند ماه سال جاری در این شهرستان آرای مردمی را جمع آوری می کنند.

باقری با بیان اینکه ۱۹ شعبه اخذ رای در بشرویه و ۸ شعبه در ارسک بر پا می‌شوند، افزود: از این تعداد ۱۱ شعبه سیار و ۱۶ شعبه ثابت است.

وی وضعیت فضای تبلیغات نامزد‌ها در شهرستان بشرویه را سالم و پرشور دانست و افزود: توجه نامزد‌ها به قوانین انتخاباتی باعث ایجاد فضای رقابتی سالم در این شهرستان شده است.

فرماندار بشرویه خواستار حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای شد و اظهار کرد: مردم در انتخاب نماینده اصلح و تعیین سرنوشت چهارساله شهرستان دقت کنند.

وی ادامه داد: مردم باید در جهت رفع مشکلات شهرستان و درخواست‌های خویش از نماینده منتخب مطالبه‌گری کرده و وی را در انجام برنامه‌هایش یاری کنند.

باقری با بیان اینکه امید است انتخابات هفتم اسفند ماه در فضایی سالم و به دور از تخلف برگزار شود، افزود: تاکنون در راستای ایجاد امنیت و سلامت انتخابات فعالیت‌های زیادی از سوی این فرمانداری انجام شده است.

فرماندار سربیشه ادامه داد: برگزاری جلسات متعدد با مسئولان ستاد‌ها، برگزاری جلسات پیشگیری از تخلفات و ابلاغ آن‌ها به ستاد‌ها، رصد فعالیت کاندید‌ها و استفاده از نیروهای مجرب و کارآمد در امر بازرسی و نظارت از جمله اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون هفت جلسه ستاد انتخابات در بشرویه برگزار شده است، افزود: برگزاری جلسه کمیته اطلاع رسانی، هماهنگی با راه و شهرسازی در استای تسطیح جاده‌های روستایی برای برگزاری انتخابات و برگزاری چهار کارگاه آموزشی ویژه عوامل برگزار کننده از دیگر اقدامات انجام شده است.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید