Performancing Metrics

واکنش فائزه هاشمی به ادعای حمایت بی‌بی‌سی از هاشمی رفسنجانی | اتاق خبر
کد خبر: 321276
تاریخ انتشار: 8 اسفند 1394 - 01:19
فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به ادعای حمایت بی‌بی‌سی از پدرش واکنش نشان داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فائزه هاشمی ظهر امروز (جمعه) با حضور در حسینیه جماران رای خود را برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

وی همچنین در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود بی‌بی‌سی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حمایت کرده؟ گفت: به نظرم این حرف نوعی فرافکنی است. اوایل انقلاب بی‌بی‌سی از انقلاب هم حمایت می‌کرد آیا باید بگوییم انقلابی انگلیسی است؟

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره اینکه گفته می‌شود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفته به برخی رای ندهید، یادآور شد: اینها موضوعاتی مسخره است و این حرف‌ها به آیت‌الله هاشمی ربطی ندارد. بی‌بی‌سی هم یک بخش خبری و تحلیلی دارد و افراد می‌توانند در آن اظهارنظر کنند. ما فکر می‌کنم این قبیل اظهارات نشانگر نگرانی و در جهت تخریب افکار عمومی است.

فائزه هاشمی درباره ریاست مجلس آینده نیز گفت: کسانی که وارد مجلس می‌شوند باید خودشان در این باره تصمیم‌گیری کنند.

وی در خصوص حوادث بعد از انتخابات سال 88 نیز خاطرنشان کرد: انتخابات سال 92 موضوعات سال 88 را جبران کرد اگرچه هزینه‌های زیادی برای نظام پرداخت شد .

فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره سفرش به آمریکا نیز خاطرنشان کرد: این سفر کاملا شخصی بوده و موضوعات مطرح شده در این باره درست نیست.

وی در پایان با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای درباره وضعیت اصلاح‌طلبان در این دوره از انتخابات، گفت:‌ هنوز پیش‌بینی در این باره زود است اما هرگاه مشارکت زیاد بوده موقعیت اصلاح‌طلبان نیز بهبود پیدا کرده است.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید