Performancing Metrics

استقبال ملت ایران از جریان اصولگرایی پیام محکمی به بیگانگان بود | اتاق خبر
کد خبر: 322733
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1394 - 10:54
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:استقبال ملت ایران از جریان اصولگرایی در انتخابات پیام محکمی برای همه محافل سیاسی و رسانه های وابسته و بیگانه بود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، سید حسین نقوی حسینی شامگاه سه شنبه در جمع مردم شهرستان ورامین در مصلای صاحب الزمان(عج) این شهرستان به پاس حماسه سازی هفتم اسفندماه اظهار داشت: هفتم اسفندماه روز حماسه بزرگ ملت ایران بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: هفتم اسفندماه روز مانور قدرت ملی کشور بود و ملت ایران در این روز مشت محکمی به دهان یاوه گویان کوبیدند که از طریق بوق های تبلیغاتی خود تلاش می کردند تا حرکات مردم را مدیریت کنند.

وی ادامه داد: این پیروزی بزرگ ملت ایران دستاوردهای بزرگی را برای کشور داشت و این پیروزی متعلق به نظام و انقلاب اسلامی است و پاسخ محکمی به یاوه گویی مستکبرین و فتنه گران و منحرفین بود.

نقوی حسینی اضافه کرد: استقبال ملت ایران از جریان اصولگرایی در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی پیام محکمی برای همه محافل سیاسی و رسانه های وابسته و بیگانه بود.

وی بیان داشت: حضور باشکوه مردم دیار ۱۵ خرداد شامل ورامین، پیشوا و قرچک در صحنه انتخابات یک پیام دیگری داشت و همه آمدند تا نشان دهند که در خط ولایت هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران یادآور شد: من امروز از تریبون مجلس از همه مردم دیار ۱۵ خرداد به خاطر خلق حماسه هفتم اسفندماه و  رأی به تفکر اصولگرایی در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تشکر کردم.

نقوی حسینی متذکر شد: باید از همه تلاشگران عرصه انتخابات که زمینه برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را فراهم کردند، تشکر و قدردانی کرد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری سالم برگزار شد که این امر بسیار مهم است.

وی با اشاره به این نکته که مردم تصمیم گیرنده اصلی در انتخابات هستند، عنوان کرد: ما در هیچ کشوری در دنیا، انتخاباتی سالم و دقیق نظیر انتخابات ایران نداریم و این سخن را با مطالعه و تحقیق می گویم.

نقوی حسینی با اشاره به این نکته که امروز باید رفاقت جای رقابت را بگیرد، اضافه کرد: از همه نامزدهای انتخاباتی دعوت می کنم که برای توسعه و رشد منطقه به میدان بیایند و با کمک و همکاری یکدیگر، مطالبات مردم را محقق کنیم.

وی بیان داشت: نماینده مجلس، نماینده همه مردم، گروه ها و جریانات مختلف است و باید در این مسیر با همدلی و تعامل به پیشرفت منطقه کمک کنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید