Performancing Metrics

هوانیروز در تمام عرصه‌های نظام مقتدرانه وارد صحنه می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 322779
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1394 - 05:26
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هوانیروز سابقه‌ای درخشان در تاریخ ایران دارد و در تمام عرصه‌های نظام مقتدرانه وارد عرصه می‌شود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، امیر سرتیپ دوم خلبان هوشنگ یاری شامگاه سه شنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان هوانیروز و یادگاران دفاع مقدس اظهار داشت: اقتدار امروز ارتش مرهون ایثار شهدای گران سنگ هوانیروز در تمام عرصه‌های نظام است و قدردان زحمات نیروهای جان بر کف هوانیروز هستیم.

فرمانده هوانیروز آجا با تقدیر از فرماندهی غیرتمند و ولایتمدار هوانیروز کرمانشاه، تلاش این نهاد مقدس در راستای حفظ اقتدار هوایی ایران اسلامی را شایسته سپاس دانست و افزود: به معنای حقیقی پایگاه هوانیروز کرمانشاه پیشانی هوانیروز است.

امیر یاری با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه گفت: باید از تجربیات گذشته برای حال و آینده بهره بُرد تا اندیشه صحیح و اعتدال بر رویه ما حاکم شود و بحمدالله هوانیروز دارای گذشته و سابقه بسیار خوب و درخشان در تاریخ کشور است و در برهه‌ای از تاریخ که تعداد کثیری از پایگاه‌ها مورد هجمه قرار گرفتند اما هنر هوانیروز در نگهداری از بالگردها و تجهیزاتش بود.

فرمانده هوانیروز ارتش کارکنان هوانیروز را سربازانی ولایتمدار و متعهد توصیف و بیان کرد: در جریان بعد از پیروزی انقلاب که درگیری‌های در داخل اتفاق افتاد و عده‌ای به ویژه در غرب کشور به دنبال سهم خواهی و تجزیه ایران بودند هوانیروز با اقتدار وارد صحنه شد.

امیر یاری وی به حماسه آفرینی هوانیروز در جریان دفاع مقدس به ویژه در شهرهای بانه، پاوه، سردشت و... اشاره کرد و گفت: هوانیروز علاوه بر انجام عملیات‌های محوله خود در خدمات رسانی و کمک‌های مردمی نیز کارنامه درخشانی دارد.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه هوانیروز تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی۴۴ شهید تقدیم نمود، افزود: کسانی در هوانیروز به مقام شامخ شهادت نائل آمدند که همگی سرمایه‌های نایاب این سرزمین هستند و تا همیشه تاریخ جاویدان خواهند ماند.

امیر یاری با یادآوری خاطراتی از حماسه آفرینی خلبانان و همافران ارتش در دوران دفاع مقدس گفت: شهیدان کشوری، شیرودی، شمشادیان و امثالهم یگانه‌های هوانیروز بودند و در دوران دفاع مقدس نیز که دشمن در آن سوی مرز متوجه اهمیت پایگاه هوانیروز کرمانشاه شده بود بالرگردها هوانیروز  ما مصداق آیه شریفه «و ارسل علیهم طیراً ابابیل» همچون ابابیل بر دشمن تاختند.

فرمانده هوانیروز آجا آمادگی، هویت و سلامت را سه خصلت لازم برای کارکنان هوانیروز در تمام زمان‌ها دانست و تصریح کرد: بازنشستگان هوانیروز باید در این دوران نیز آمادگی لازم برای هر نوع خدمت را داشته باشند و دیگر اینکه هوانیروزی باید همواره هویت خود را حفظ نماید.

امیر یاری رسیدگی به وضعیت معیشتی بازنشستگان هوانیروز به ویژه در بحث حقوق و مزایا را مورد تاکید قرار داد و افزود: تکریم از بازنشستگان هوانیروز باید با شئونی خاص و در قالب مراسم تودیع و معارفه با حضور خانواده‌های این عزیزان انجام شود و فرمانده کل ارتش نیز تاکیر بسیار زیادی بر افزایش حقوق کارکنان هوانیروز و بازنشستگان دارند.

وی در ادامه به افتخارآفرینی ملت ایران در خلق حماسه ۷ اسفند اشاره و بیان کرد: هوانیروز همواره از نهادهای مورد توجه مسئولان نظام به ویژه مقام معظم رهبری است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: بسیاری از بالگردهای هوانیروز از قدمت بالایی برخورداند و اما تعویض قطعات به محض نیاز انجام و تنها در شرایط کاملا استاندارد پرواز انجام خواهد شد.

امیر یاری هوانیروز را نسلی با انضباط، کم توقع و عاشق کار توصیف کرد و گفت: تقریبا از ۳ سال پیش متوجه شدیم که باید اقدامات خاصی برای بازنشستگان هوانیروز به عنوان سرمایه عظیم انجام شود.

این مقام ارشد نظامی رفع نارسایی‌های مخل در وضعیت معیشتی کارکنان هوانیروز را از دستورکارهای مورد تاکید عنوان کرد.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید