Performancing Metrics

«دانتون ابی» شانس سینمایی شدن دارد | اتاق خبر
کد خبر: 322942
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1394 - 23:42
مهر نوشت: جولین فلوز خالق سریال محبوب «دانتون ابی» می‌گوید مطمئنا نسخه سینمایی این سریال درام را خواهد نوشت.

اتاق خبر - به گفته جولین فِلوز خالق سریال پرطرفدار «دانتون ابی» این سریال ممکن است در قالب یک فیلم سینمایی روی پرده نقره‌ای بازگردد. او گفته «مطمئنا» نسخه سینمایی این سریال درام را خواهد نوشت.

بعد از ۶ فصل، ۵۱ اپیزود و تقریبا یک دهه حضور روی آنتن، این سریال در حالی به پایان رسید که اعضای خانواده کراولی آهنگ «Auld Lang Syne» را با پایین آمدن دانه‌های برف از آسمان می‌خواندند و به این ترتیب یک پایان شاد بریتانیایی را رقم زدند. اپیزود پایانی سریال ۶.۹ میلیون نفر مخاطب داشت و بزرگترین برنامه تلویزیونی روز کریسمس در سال ۲۰۱۵ شد. از آن موقع تا به حال گزارش‌هایی درباره یک فیلم سینمایی شنیده شد و حالا فلوز گفته از دیدن پروژه‌اش روی پرده بزرگ خوشحال خواهد شد.

این هنرمند ۶۶ ساله به برنامه «اخبار ساعت ۱۰» شبکه آی‌تی‌وی گفت: دوست دارم فیلم دانتون ساخته شود. منظورم این است که نمی‌خواهم مرموز باشم. اگر آن‌ها تصمیم بگیرند آن را بسازند، مطمئنا این کار را خواهم کرد. فکر می‌کنم خیلی خوب خواهد شد.

بعد از اینکه سریال «دانتون ابی» در سال ۲۰۱۰ برای نخستین بار روی آنتن رفت، به یک پدیده بین‌المللی بدل شد و مخاطبان ۲۵۰ منطقه مختلف در سراسر جهان به تماشای آن نشستند و این سریال توانست بیش از ۱۲۰ میلیون بیننده جهانی داشته باشد. «دانتون ابی» مخصوصا در ایالات متحده خیلی محبوب بود و حتی با وجود اینکه وفادارترین طرفدارانش هم اقرار کردند که در فصل پایانی، نویسندگی سریال کمی افت کرده است، تعداد مخاطبان آن بیشتر و بیشتر شد.

بعضی‌ها می‌گویند این سریال توانست به خوبی شبکه آی‌تی‌وی را احیا کند. در سال ۲۰۱۰، این شبکه سود سالانه‌اش را سه برابر کرد و از ۱۰۸ میلیون پوند درآمد پیش از مالیات سال قبل، به ۳۱۲ میلیون پوند درآمد رسید. در ماه مارس ۲۰۱۴، شبکه آی‌تی‌وی اعلام کرد که درآمد سالانه پیش از مالیاتش به ۷۱۲ میلیون پوند افزایش داشته است.

بعد از اپیزود پایانی کریسمس، گراهام نیم تهیه‌کننده سریال گفت آنها پس از این تصمیم به پایان دادن سریال گرفتند که مشخص شد بانو مگی اسمیت که نقش کنتس لیدی وایولت کراولی را بازی می‌کند در فصل‌های بعدی سریال حضور نخواهد داشت. او گفت: ما خیلی ساده می‌توانستیم فصل هفتم را بسازیم، اما اگر می‌گفتم مگی را نخواهیم داشت، این به خودی خود به یک سایه بالای سرمان تبدیل می‌شد. همه‌مان احساس خوش‌شانسی می‌کنیم. هیچ‌کس افسوس نمی‌خورد که چرا سریال را اینطور تمام کردیم. ما فصل آخری داریم که به اندازه فصل اول قدرتمند است چون وقتی کنار کشیدیم که جلو بودیم. این جاه‌طلبی را داشتیم که سریالی کامل داشته باشیم.

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید