Performancing Metrics

همجواری با کشورهای CIS فرصت مناسبی برای رونق بازار ICT گلستان | اتاق خبر
کد خبر: 324160
تاریخ انتشار: 18 اسفند 1394 - 01:34
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: همجواری گلستان با کشورهای CIS (کشورهای مستقل مشترک المنافع) فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری و رونق بازار ICT استان است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، حسین مومنی در سومین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیکی استان گلستان که عصر دوشنبه، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان برگزار شد، گفت: در حوزه توسعه اشتغال و کسب و کار دانش بنیان، استان گلستان به عنوان استان پیشرو در طرح های ارتباطی و فناوری اطلاعات در ۶ حوزه به توسعه اشتغال و کسب وکار دانش بنیان پرداخته است.

مومنی افزود: مهمترین این طرح ها تدوین الگوی شناسایی سرمایه گذاری در حوزه ICT استان است و با توجه به همجواری استان با کشورهای CIS باید به دنبال سرمایه گذاری و رونق بازار ICT استان باشیم.

وی ضمن تاکید بر ضعف تولید محتوا الکترونیکی در استان گلستان گفت: متاسفانه در استان گلستان با توجه به پتانسیل بالایی که وجود دارد اما شاهد ضعف هایی هستیم که تا به حال شاهد هیچ فعالیت چشمگیری در این زمینه نبوده ایم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان اظهار کرد: ما در برنامه پیشنهادی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۹۵ به تفضیل در ۶ بخش به ارائه راهکار پرداخته ایم و در زمینه ارتقاء امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات با در نظرگرفتن طرح هایی همچون برگزاری کارگاه های آموزشی توانمندسازی دستگاههای دولتی در حوزه امنیت، هماهنگی با مرکز آپا دانشگاه گلستان برای انجام تست نفوذ نرم افزار و شبکه در دستگاههای اجرایی استان، انجام پایشIP ‌های آلوده به بدافزار در دستگاههای اجرایی استان و همچنین پایش شبکه دولت استان در زمینه ارتقاء امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات حرکت می کنیم.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید