Performancing Metrics

برگزاری سمینار «صلح از طریق گفتگو» در پاکستان | اتاق خبر
کد خبر: 325151
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1394 - 01:46
به همت مرکز تحقیقات علوم اسلامی دانشگاه بهاالدین زکریا ملتان سمینار «صلح از طریق گفتگو» در مولتان پاکستان برگزار شد.

اتاق خبر- به همت مرکز تحقیقات علوم اسلامی دانشگاه بهاالدین زکریا ملتان سمینار «صلح از طریق گفتگو» در مولتان پاکستان برگزار شد.

سمینار «صلح از طریق گفتگو» به همت مرکز تحقیقات علوم انسانی دانشگاه بهاالدین زکریا ملتان در مولتان پاکستان برگزار شد. در این سمینار عبدالقدوس رئیس مرکز تحقیقات علوم اسلامی دانشگاه بها الدین زکریا  طی سخنانی گفت:  ما نیاز به صلح آشتی و هماهنگی بین المذاهب داریم و این امر فقط از طریق  گفتگو ممکن است و این همان چیزی است که دررفتار انبیاء واولیای الهی کاملا ملاحظه ومشاهده می شود وامروز هم برای پایان بخشیدن به نابسامانی ها  باید از سیره و منش پیغمبر اکرم (ص)  واولیای کرام پیروی وتاسی کنیم۔

پروفسور دکتر محمد اکرم رانا و مولانا اظهر نیز به عنوان سخنران بعدی این همایش در سخنانی اظهار کرد:  بهترین نمونه سعه صدر و وسعت نظر و آشتی وجود نازنین پیغمبر اکرم(ص)  است، چرا به تاریخ اسلام مراجعه نمی‌کنیم و ازآموزه‌های بلند ومتعالی آن برای ساختن وپیشرفت جامعه مان بهره نمی گیریم؟

سخنران پایانی این مراسم هم علامه حسین بخش سروری دری بود که طی سخنانی با تاکید بر وحدت دینی و مذهبی بر فراموشی تفرقه و تفاوت‌های فرقه‌ای تاکید کرد.

منبع: مهر 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید