Performancing Metrics

تندیس ملی اقتصاد مقاومتی به رسانه ملی تعلق گرفت | اتاق خبر
کد خبر: 325333
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1394 - 17:33
در آیین اختتامیه کنگره اقتصاد مقاومتی، "جایزه ملی اقتصاد مقاومتی" به پاس اهتمام ویژه به موضوع اقتصاد مقاومتی و ترویج و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی به رسانه ملی و مجید زین العابدین، رئیس شورای اقتصاد سازمان صداوسیما و مدیر شبکه۵ سیما اهدا شد.

اتاق خبر: در اختتامیه کنگره ملی اقتصاد مقاومتی که عصر پنجشنبه برگزار شد، در بخش رسانه، از صداوسیما به پاس تاسیس شبکه اقتصاد، اهتمام ویژه به موضوع اقتصاد مقاومتی و ترویج و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی، با اهدای تندیس، لوح و "جایزه ملی اقتصاد مقاومتی" قدردانی شد.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ مجید زین العابدین، رئیس شورای اقتصاد سازمان صدا و سیما و مدیر شبکه 5 سیما، به نمایندگی از سازمان، لوح ویژه و تندیس کنگره جنبش ملی اقتصاد مقاومتی و جشنواره «2911» را که بزرگ‎ترین جشنواره موضوعی در زمینه اقتصاد مقاومتی است از سعیدی کیا، رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان، دریافت کرد.

همچنین لوح زرین جشنواره به پاس ایجاد گفتمان در حوزه  اقتصاد مقاومتی به گروه اقتصاد و توسعه شبکه 5 سیما اهدا شد.
شمخانی، دبیر شورای امنیت ملی، در جلسه افتتاحیه این کنگره، در سخنانی با قدردانی از برگزار کنندگان این کنگره خواستار ثبت ملی تندیس اقتصاد مقاومتی شد.
دبیر کنگره ملی اقتصاد مقاومتی نیز با ارائه گزارشی به شرکت کنندگان، این کنگره را آغازی بر فعالیت جنبش ملی اقتصاد مقاومتی خواند.
مجید قبادی‌فرد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید در تمامی فعالیت های دولت و جامعه نهادینه شود، گفت: این وظیفه آحاد ملت  است که به اقتصاد مقاومتی بپردازند و کار اصلی جنبش اقتصاد مقاومتی هم گام برداشتن برای تبیین این نقش  است.
در دو روز برگزاری این همایش در بخش‌ علمی به موضوع اقتصاد مقاومتی پرداخته شد و محورهایی مانند اقتصاد خانواده، گردشگری، صنایع دستی، توسعه متوازن کشور، چالش‌های تحقق اقتصاد مقاومتی و... در ده پنل علمی بررسی شد. همچنین در جشنواره 2911 که هدف آن تبدیل اقتصاد مقاومتی به یک گفتمان ملی مردمی عنوان شده است، مجموعا 950 اثر به این جشنواره ارسال شد که از 56 اثر در بخش های مختلف هنری (فیلم، فیلم نامه، کاریکاتور و عکس) قدردانی شد.

کنگره ملی اقتصاد مقاومتی با همکاری و حمایت دانشگاه‌های علامه طباطبایی، الزهرا(س) و امام صادق(ع)، مرکز مطالعات راهبردی وزارت کشور، پژوهشگاه فرهنگ و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری تهران، اندیشکده میثاق و نهادها و مراکز دیگر فعال در حوزه اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید