Performancing Metrics

متخلفان چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز میهمان ناجا | اتاق خبر
کد خبر: 325577
تاریخ انتشار: 23 اسفند 1394 - 14:14
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در صورت مشاهده تخلف و دستگیری افراد متخلف در شب چهارشنبه آخر سال افراد متخلف دستگیر و تا پایان تعطیلات میهمان ناجا خواهند بود.

سرهنگ جهانگیر کریمی با اشاره به تمهیدات نیروی انتظامی استان اصفهان برای چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: در این راستا نیروی انتظامی در مباحث ترافیکی و انتظام بخشی در سطح استان فعالیت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بر اساس برآورد صورت گرفته در سطح شهر اصفهان در خیابان‌ها و معابر اصلی حضور کمتری از شهروندان را داشته‌ایم، اظهار داشت: مردم در این شب بیشتر از شهر خارج شده و در ورودی‌های جنوب و شرق اصفهان تجمع می‌کنند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه اجرای طرح‌های ترافیکی در ورودی‌های جنوب و شرق اصفهان در شب چهارشنبه سوری ا‌جرایی می‌شود، اظهار داشت: اصولا در این مناطق ترافیک سنگینی را خواهیم داشت که نیروهای راهور در این راستا فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های امدادی برای خدمت رسانی مناسب به شهروندان در این شب انجام شده است، اظهار داشت: پلیس در این شب همچون دیگر شب‌ها در شرایط عادی فعالیت خواهد کرد و چنانچه نیازی باشد به کمک دستگاه‌های امدادی نیز خواهد رفت.

سرهنگ کریمی همچنین به توزیع بروشور، تهیه کلیپ از حوادث سال‌های گذشته و ارائه آنها به مدارس و مرکز صدا و سیمای اصفهان برای اطلاع رسانی به عموم مردم استان اصفهان اشاره کرد و افزود: در این راستا باید توجه داشت که در صورت هر گونه تخلف از سوی شهروندان جرایم قانونی اعمال خواهد شد.

وی اضافه کرد: در صورت مشاهده تخلف و دستگیری افراد متخلف در شب چهارشنبه آخر سال افراد متخلف دستگیر و تا پایان تعطیلات میهمان ناجا خواهند بود.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید