Performancing Metrics

گوگل پاداش هک کردن کروم‌بوک را دو برابر کرده و به یکصد هزار دلار رساند! | اتاق خبر
کد خبر: 326385
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1394 - 09:56
در راستای اخباری که طی چند وقت اخیر در رابطه با ضعف امنیتی کروم‌بوک‌های گوگل به بیرون درز پیدا کرده بود، امروز مانتین ویوها با انتشار اطلاعیه از دو برابر شدن جایزه برای فردی که بتواند این سیستم را هک نماید به مبلغ یک‌صد هزار دلار خبر دادند.

اناق خبر - همان‌طور که در جریان هستید، کروم‌بوک‌ها به دلیل آنکه از سخت‌افزار داخلی به مراتب ضعیف‌تری نسبت به لپ‌تاپ‌های ویندوزی بهره می‌برند، صرفاً برای انجام امروزی که بر پایه وب و رایانش ابری صورت می‌گیرند مناسب هستند، از این رو بایستی از امنیت شبکه قابل قبولی برخوردار باشند.

حال گوگل با درک صحیح از این مطلب و در راستای پایان دادن به شایعات اخیر مبنی بر وجود حفره‌های امنتی خطرناک در کرنل کروم‌بوک‌ها، امروز در وب‌سایت امنیتی خود از پاداش یک‌صد هزار دلاری برای فردی که بتواند این سیستم را هک نماید خبر داد. لازم به ذکر است که طی یک سال گذشته هیچ هکری نتوانسته بود به سیستم داخلی کروم‌بوک نفوذ و پاداش 50 هزار دلاری در نظر گرفته شده را دریافت کند.

در این اطلاعیه آماده است که افراد به طور پیش‌فرض تنها قادر هستند از فروشگاه نرم‌افزاری گوگل اقدام به دریافت و نصب نرم‌افزار نمایند، با این حال اگر فردی بتواند به وسیله یک بدافزار راهی در جهت نصب برنامه‌ها از منبع دیگری و در پس آن کنترل از راه دور سیستم قربانی ایجاد نماید، به جایزه  یک‌صد هزار دلاری دست پیدا خواهد کرد.

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید