Performancing Metrics

صعود نفسگیر اتلتیکو مادرید | اتاق خبر
کد خبر: 326428
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1394 - 08:23
یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛
تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در دیدار برگشت خود مقابل آیندهوون به سختی در ضربات نفسگیر پنالتی پیروز شد و توانست حضورش را در جمع تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسجل کند.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا سه شنبه شب پی گرفته شد که طی آن تیم های اتلتیکو مادرید و آیندهوون در ورزشگاه ویسنته کالدرون برابر هم صف آرایی کردند که جدال این دو تیم در وقت های قانونی و اضافه با تساوی بدون گل پایان یافت و در ضربات پنالتی این اتلتیکو مادرید تیم بود که ۸ بر ۷ برنده شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

با توجه به تساوی بدون گل دو تیم در دیدار رفت، در این بازی هر دو تیم محتاطانه کار را شروع کردند. در نیمه نخست تیم آیندهوون برخلاف تصورات بازی خوبی را ارایه کرد و یکی دو موقعیت هم به وجود آورد اما این اتلتیکو مادرید بود که دو بار موقعیت مسلم گلزنی ایجاد کرد که در هر دو بار دروازه‌بان آیندهوون ضربات آنتون گریزمان را دفع کرد.

نیمه دوم را تیم اتلتیکو مادرید کاملا تهاجمی شروع کرد و حریف را تحت فشار فراوانی قرار داد. اما این آیندهوون بود که در یک ضد حمله تیر دروازه میزبان را به لرزه در آورد. این فرصت را فیلیپه لوئیس مدافع برزیلی اتلتیکو با شوت محکم خود پاسخ داد.

اتلتیکو مادرید که بر توپ و میدان احاطه داشت در اواخر این نیمه یک فرصت خوب دیگر را توسط تورس از دست داد تا این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی خاتمه یابد و با توجه به تکرار نتیجه دیدار رفت، کار به وقت اضافه کشیده شود.

در ۱۵ دقیقه ابتدایی وقت اضافه هر دو تیم خسته و کم رمق به کار خود ادامه دادند. در این بین اتلتیکو می توانست از یک ضربه کاشته استفاده کند اما گابی آن را به بدترین شکل ممکن زد. در وقت اضافه دوم هم این روند ادامه یافت و هر دو تیم سعی کردند گلی دریافت نکنند. بدین ترتیب در پایان ۱۲۰ دقیقه دروازه ها بسته ماند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی این تیم اتلتیکو مادرید بود که حریف خود را با حساب ۸ بر ۷ شکست داد و از این ماراتن نفسگیر عبور کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید