Performancing Metrics

۲۵ هزار امدادگر و ۱۵۰۰ پزشک در خدمت مسافران نوروزی | اتاق خبر
کد خبر: 326665
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1394 - 10:07
رئیس جمعیت هلال احمر، از آماده باش ۲۵ هزار امدادگر، ۲۰ هزار جوان و ۱۵۰۰ پزشک داوطلب برای اجرای طرح های نوروزی هلال احمر فعالیت دارند.
اتاق خبر: دکتر سیدامیر محسن ضیائی در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای چنار در شهرستان دماوند، از آمادگی کامل هلال احمر در ارائه خدمات نوروزی به هموطنان خبر داد و گفت: در مدت ۲۰ روز اجرای طرح نوروزی بیش از ۲۵ هزار امدادگر، ۲۰ هزار جوان و یک هزار و ۵۰۰ پزشک داوطلب برای اجرای این طرح ها فعالیت دارند.
 
بنا بر این گزارش به نقل از مهر؛ وی با تاکید بر رخداد حدود ۱۶ هزار تصادف در هر سال و معلولیت و آسیب دیدگی بسیاری از هموطنان در حوادث جاده ای امیدواریم با تلاش های هلال احمر، اورژانس، راهداری، راهور و حمایت های رسانه ها شاهد روزی باشیم که هیچ  فردی در تصادفات جاده ای جان خود را از دست ندهد.
 
رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه در بیشتر حوادث جاده ای عامل انسانی دخالت دارد، افزود: آموزش، تشویق و توصیه به مردم برای رعایت نکات ایمنی مخصوصا در سفرهای نوروزی میتواند در کاهش این وقایع بسیار موثر باشد.
 
ضیائی با اشاره به اینکه پایگاه چنار شهرستان دماوند از جمله واحدهای اقماری حمایتی استان تهران است، تصریح کرد: به روز بودن و آمادگی کامل این پایگاه و سایر پایگاه های مهم از لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی در دستور کار جمعیت هلال احمر است.
نظرات
ADS
ADS
پربازدید