Performancing Metrics

پیش‌روی‌ ارتش سوریه در حومه شرقی حمص | اتاق خبر
کد خبر: 327108
تاریخ انتشار: 1 فروردین 1395 - 11:10
ارتش سوریه در ادامه عملیات خود برای بازپس گیری مناطق تحت محاصره تروریست‌ها، پیش‌روی‌های جدیدی را در حومه شرقی حمص محقق کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، ارتش سوریه بعد از انجام حملاتی که از منطقه المقالع علیه مواضع داعش آغاز شد و با استفاده از سلاح‌های سبک، سنگین و بالگردهای جنگی صورت گرفت، پیشروی‌هایی را در تپه عرین در نزدیکی شهر التمثیل در شمال غرب تدمر (پالمیرا) محقق کرد. این حملات موجب هلاکت و زخمی شدن شماری از تروریست‌ها شد.

همزمان با آن ارتش سوریه از تپه استراتژیک واقع در سلسله کوه‌های الهایل در غرب تدمر به سمت بلندی‌های باقی مانده پیشروی کرد.

درهمین حال، برخی منابع محلی اعلام کردند به دنبال پیش روی ارتش سوریه در جبهه تدمر، برخی تروریست‌های داعش از مواضع خود در شهر الرقه فرار کردند.

ارتش سوریه طی روزهای گذشته حمله علیه مواضع تروریست‌ها در شهر تدمر را آغاز کرده است و به گفته فرماندهان ارتش سوریه پیروزی در تدمر نقطه تحولی در جنگ خواهد بود، زیرا ارتش سوریه راه را به سوی شهر الرقه باز خواهد کرد و با قطع کردن راه‌های کمک رسانی به تروریست‌ها وارد شهر دیر الزور خواهد شد و این مناطق را از دست تروریست‌ها آزاد خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید