Performancing Metrics

انتظار ورود بیش از ۱.۵ میلیون گردشگر نوروزی به کرمانشاه | اتاق خبر
کد خبر: 327269
تاریخ انتشار: 2 فروردین 1395 - 11:06
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: انتظار ورود بیش از ۱.۵ میلیون گردشگر و مسافر نوروزی به استان کرمانشاه را داریم.

به گزارش اتاق خبر  به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، اصغر رشنو در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان که با حضور محمدعلی فیاضی، ناظر و نماینده تام‌الاختیار ستاد خدمات سفرهای کشور در محل سالن جلسات حوزه معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: از ماه‌ها قبل جلسات هماهنگی ستاد خدمات سفر استان را به منظور ارائه خدماتی مطلوب به گردشگران و مسافرین نوروزی در استانداری کرمانشاه و با حضور کلیه اعضاء برگزار کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در همین راستا ۱۰ کمیته زیر مجموعه ستاد خدمات سفرهای استان تشکیل شد و بیش از ۴۰ دستگاه دولتی و خصوصی در قالب این کمیته‌ها به انجام ارائه خدمات به مسافرین نوروزی در استان کرمانشاه خواهند پرداخت.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: مانور هماهنگی ستاد خدمات سفر استان را نیز در روز ۲۵ اسفندماه با حضور همه دستگاه های عضو برگزار کردیم که آمادگی خود را برای استقبال از میهمانان نوروزی نشان دهیم.

رشنو تصریح کرد: بحمداله در استان کرمانشاه همه دستگاه‌ها پای کار هستند و با یک تعامل و همکاری خوبی امورات مربوط به خدمات رسانی به گردشگران را انجام می‌دهند.

این مقام مسئول در استان کرمانشاه گفت: امسال برای اولین بار علاوه بر کلیه اماکنی که براس اسکان میهمانان داریم، خانه‌های استیجاری را با همکاری یک شرکت خصوصی ساماندهی کرده‌ایم که این خانه‌های استیجاری نیز بتوانند در بحث اسکان به میهمانان نوروزی خدمات ارائه دهند.

وی همچنین از راه‌اندازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی در سطح روستاهای استان خبر داد و افزود: با راه‌اندازی اقامتگاه های بوم گردی در روستاها هم بحث توسعه گردشگری روستایی را داریم، همه به اشتغال توجه شده و هم از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری کرده‌ایم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، در ادامه با اشاره به اقدامات جدیدی که امسال برای رفاه حال گردشگران در سطح استان انجام شده، گفت: امسال برای اولین بار و در قالب یک طرح ابتکاری، تفاهم نامه‌ای را با شرکت بیمه کوثر منعقد کردیم که نمایندگی این شرکت بتواند در اماکن تاریخی و توریستی استان مستقر شده و با بیمه کردن گردشگران، آرامش و آسودگی خاطر را به آنان هدیه دهد.

رشنو تاکید کرد: با توجه به تمامی تمهیداتی که در قالب ستاد سفرهای نوروزی استان اندیشیده‌ایم، استان کرمانشاه این آمادگی را دارد که در ایام نوروز ۹۵ پذیرای بیش از ۱.۵ میلیون گردشگر و مسافر نوروزی باشد..

منبع: مهر

94105

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید