Performancing Metrics

کسب ۴ مدال توسط دوومیدانی کاران کرمانشاهی | اتاق خبر
کد خبر: 327319
تاریخ انتشار: 2 فروردین 1395 - 09:50
رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات جهانی دوومیدانی معلولان امارات«فزاع» موفق به کسب ۲ نشان طلا، ۱ نقره و ۱ برنز شدند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر عزت‌الله پرنیان  اظهار داشت: مسابقات جهانی دو ومیدانی معلولان «فزاع» با شرکت کشورهای مختلف جهان  در شهر دوبی امارات متحده عربی برگزار و با افتخار شاهد درخشش نمایندگان کرمانشاه در این رقابت‌ها بودیم.

رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان کرمانشاه با اشاره به حضور ۴ دو ومیدانی‌کار کرمانشاهی در مسابقات فزاع امارات افزود: فرهاد کهریزی ورزشکار نامی کرمانشاهی در ماده دو ۱۰۰ متر با زمان ۱۲ ثانیه و ۹ دهم ثانیه گردن آویز طلا را از آن خود کرد.

پرنیان افزود: مهران نکویی در ماده پرتاب دیسک با ثبت رکورد ۴۳ متر موفق به کسب نشان طلا شد و نکویی در رقابتی حساس نقره پرتاب وزنه و برنز پرتاب نیزه این مسابقات را نیز به خود اختصاص داد.

وی عملکرد نمایندگان استان کرمانشاه در مسابقات مذکورا مطلوب عنوان کرد و گفت: هژیر محمودی در ماده ۵ هزار متر و علی آگاهی در ماده پرتاب وزنه دیگر نمایندگان کرمانشاهی حاضر در مسابقات جهانی فزاع امارات بودند.

این مسئول همچنین بیان کرد: عابدین مرادی مربی توانمند کرمانشاهی نیز در این مسابقات حضور داشت و  تیم اعزامی را همراهی کرد.

پرنیان در پایان ابراز امیدواری کرد: قهرمانان هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان کرمانشاه در سکوهای اول تا سوم پارا المپیک ریو را کسب کنند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید