Performancing Metrics

ترکیب تیم ملی تکواندو اعلام شد | اتاق خبر
کد خبر: 327987
تاریخ انتشار: 8 فروردین 1395 - 04:40
ترکیب نهایی تیم ملی تکواندو جهت حضور در بیست و دومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا اعلام شد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، در حالی که پیش از این اعلام شده بود ۱۲ فروردین ماه با برگزاری مرحله نهایی رقابتهای انتخابی ترکیب اصلی تیم ملی جهت شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا اعلام  خواهد شد ، با تصمیم کادر فنی این مسابقات پنجم فروردین ماه برگزار و مسافران فیلپین معرفی شدند. 

بر همین اساس تیم ملی کشورمان با ترکیب آرمین هادی پور در وزن ۵۴- کیلوگرم ، میرهاشم حسینی در وزن ۵۸- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در وزن ۶۳- کیلوگرم ، علیرضا علیاری در وزن ۶۸-  کیلوگرم، سعید رجبی در وزن ۸۰- کیلوگرم و پوریا عرفانیان در وزن ۸۷- کیلوگرم در رقابتهای قهرمانی آسیا به مصاف رقبای خود می رود. 

نکته مهم در رقابتهای انتخابی حذف بهنام اسبقی بود. قهرمان جهان و آسیا در رقابتهای انتخابی برابر علیرضا علیاری دارنده مدال برنز نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۵ نتیجه را واگذار کرد و فرصت حضور در رقابتهای آسیایی را از دست داد. 

رقابتهای قهرمانی آسیا در هشت وزن قانونی برگزار می شود ولی هر کشور می‌ بایست ۶ تکواندوکار به این مسابقات اعزام کند که تیم ملی ایران در اوزان ۷۴- و ۸۷+کیلوگرم نماینده نخواهند داشت.

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی ۲۰۱۶، طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه و یکم اردیبهشت ماه ۹۵) به میزبانی شهر «مانیلا» فیلیپین برگزار می شود.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید